neviem zaspať

208 9 0
                                    

Na obed sme si objednali Mekáč a keď už bolo neskoro sme išli domov. Doma mi otec pripravil večeru, ktorú som zjedla. Išla som do sprchy, kde som celú dobu preplakala. Obliekla som si čierné tepláky a čierné dlhorukávové tričko. Teraz už je jedna hodina ráno a ja neviem spať. rozhodnem sa ísť za otcom. Pomaly kráčam ku jeho dverám a otváram dvere.

"Tati?" povedala som potichu.

"ano? Proč nespíš?" odpovedal a spýtal sa.

"neviem zaspať, mohla by som ísť k tebe?" spýtala som sa.

"jasně, pojď" povedal a vytvor mi miesto vedľa neho. ľahnem si na vytvorené miesto a po asi piatich minútach zaspávam. Cítim sa pri ňom bezpečne. Som rada, že ho mám.


Sedím na posteli a niečo mi spadlo do oka. Oko si automaticky začnem chytať a žmúriť, aby bolesť odišla. No, keď otvorím oči, vidím muža, ktorý mi tu hnusnú vec urobil. Snažím sa kričať, no hlas mi nejakým dôvodom prestane fungovať. Ruky znehybnejú a nohy si necítim. Muž si niečo mrmle a strašne sa mi smeje. Jeho hlas sa mi nepríjemne rozpína v ušiach. Vezme vankúš z postele a začne ma s ním dusiť. Už si myslím že je koniec, keď už mám potrebu sa nadýchnúť.

Zrazu sa zobudím prudko si sadnem a začnem rýchlo dýchať, uvedomím si, že to bol iba sen. Otec vedľa mňa, bol na mobile no hneď ako uvidel ako som sa zobudila, mobil pustil z ruky a obímal ma.

"Jsem tady, to je v pořádku" povie mi a jemne mi hladká chrbát.

"Co se ti zdálo? Klidně mi to řekni." spýta sa. Kurva. Nemôžem mu to povedať, bol by sklamaní. Pýtal by sa ma na súvislosť k tomu snu.

"Iba som videla mamu, ako nabúrala." povedala som už takmer kľudne.


Sedím v lavici opäť vedľa Lindy, ktorá opäť spí. Ja asi za chvíľu zalomím tiež, Som strašne vyčerpaná. Nenávidím tento skurvení svet, všetko sa furt opakuje dookola. Chytím mobil do ruky a vidím veeeeeeľa správ. No nemám nutkanie odpisovať a ani si správy prečítať. Mobil tak vypnem a snažím sa dávať pozor na hodine.


Prišla som domov najedla sa urobila si domáce úlohy a rozhodla som sa, že sa pôjdem prejsť a zájdem za mamou. Výdem z izby a uvidím, že Jakub je tu.

"tati?" upozorním tak na seba.

"ano?" odpovie mi a upiera svoju pozornosť na mňa.

"môžem ísť von prosím?" opýtam sa.

"jasně, kdyby něco volej nebo piš" odpovedal mi.



Práve dávam do vázy nové čerstvé ruže, ktoré som kúpila po ceste sem. Sadám si znova na hrobku a snažím sa samú seba presvedčiť, že toto všetko je len zlý sen. Rozprávam sa pravdepodobne sama so sebou ale navadí mi to.

☆tati?//M+ ☆Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon