No a stalo sa to. Vyspali sme sa spolu. Bolo to pekné a nežné. Zatiaľ to neľutujem.
Samo zaspal a ja som stále hore. Asi sa pôjdem pozrieť či už ostatní dorazily. Oblečiem sa a vyrazím na otcovú izbu. Nie. Neni tu. Obujem sa oblečiem a vyrazím späť do klubu. Asi to robí alkohol v krvy, že sa absolútne nebojím. Keď dorazím pred klub ma zbadá Rej a hneď ma ťahá do backstageu za otcom. Teda tuším, že za ním. Dovedie ma tam a posadí ma vedľa Jakuba, snažím sa očami nájsť otca no nevidím ho.
"Jseš v pořádku?" Spýta sa Jakub a pozrie sa na mňa.
"Hej, Hej len-len kde je otec?" odpoviem a spýtam sa ho.
"Nevim, ty jsi něco pila?" spýta sa ma trochu nasrato. Kurva.
"Nieeeeeeee" odpoviem dlho.
"Jó to vidim, buď ráda, že tady není tvuj táta." Povie a zbadám, že si k nám niekto sadá. Sú potetovaný, ale viac jak Jakub.
"Prcku, teď potřebuju aby jsi šla nekde vedle, teď tady nemužeš být." Zešepká mi a kôli alkoholu v krvy sa mu rozhodnem odvrávať.
"prečo? Otec by nechcel aby som bola sama." poviem mu a on vie na čo narážam. Hneď ako dopoviem si odkašle jeden z tých potetovaných. Sú štyria a nehovorím nič, ale bojím sa. Ja sa pozriem na Jakuba a on nemá pekný výraz na tvári.
"Není nejak moc mladá, Jakube? Pujčiš mi jí pak?" Spýta sa nejaký plešatý týpek. Nazval ma práve kurvou? čo si o sebe myslí týpek? Vidím, že Jakub chce niečo povedať no ja ho predbehnem.
"Jebe ti braško ja niesom kurva" Poviem a troška zvýšim hlas. Hneď ako to dopoviem sa čavo postaví a ja už čakám, že mi najebe, ale predo mňa sa postaví vysoká postava a strčí ma dozadšie. Je to môj otec. Juhu.
"V klidu ano?" povie m"oj otec smerom na typka.
"Amélie jdi za Rejem." povie mi kľudne a postrčí ma smerom k Rejovi. Ja sa rozhodnem poslúchnuť a rýchlim krokom idem za ním.
"Vezmu tě na hotel jo?" Spýta sa Rej.
"dobre" odpoviem mu.
.....
Rej ma odviezol na hotel a ja sedím na posteli vedľa spiaceho Samka. Na mobile mi ukazujú hodiny 2:30 a ja sa necítim tak aby som sa uložila k spánku. Postavím sa a začnem vo svojom ruksaku hľadať svojú tajnú krabičku. Keď ju nahmatám ju vyberiem a otvorím. Vyberiem z nej krásne ubalený joint, nerobila som ho ja, ukradla som ho Jakubovi, keď som raz bola u neho. Áno chcela som prestať, ale neprestala. Sadám si na balkón a zapaľujem joint. Po pár poťahoch cítim uvoľnenie a po dofajčení idem naspať na izbu. Som na mobile a postupne zaspávam vedľa Samka, ktorého obímam.
VOUS LISEZ
☆tati?//M+ ☆
FantasyČo stane, keď 11-ročná Amélia zistí, že jej otec existuje a je slávny rapper? Dozvedieš sa v príbehu.