8 • ENVAR

1.8K 130 111
                                    


• 8 •

ENVAR

~

"Çıkarmak etseler tenden
çekip peykânın ol servin
Çıkan olsun dil-i mecrûh
peykân olmasın yâ Rab"

Fuzuli

(O selvi boylu güzelin gönlüme attığı okun ucunu vücudumdan çekip çıkarmak isteseler, dilerim ki yaralı gönlüm çıksın ama o okun ucu çıkmasın ya Rab.)


🐺💫

Elimi kalbimin üzerine koydum. Atıyordu. Yola çıktığımdan beri bu belki de onuncu kontrol edişim. Kandemir'in yanında yerinden çıkacakmış gibi atan kalbim şimdi de sanki atmıyor, uyuşmuş gibi.

Bilmiyorum belki de sadece normal ritmine döndü.

Taksinin evin önünde durmasıyla tebessüm edip ücreti ödedim ve hızlıca indim.

İçimde müthiş bir neşe var. Bağıra bağıra şarkı söylemek, dans etmek istiyorum. Fakat mahalleli benim karga sesimi duymaya hazır mı emin değilim. Bu yüzden hızlıca eve girmem gerek. Bugün güneş bile bir başka aydınlık doğmuş. Neredesiniz şairler yalvarırım bugüne özel bir şiir yazın.

Dış kapıyı anahtarımla açmaya çalışırken ağzım kulaklarımdaydı. Kapıyı açmak bile bir başka keyif veriyor bugün bana. Kuzey abimin de dediği gibi o kadar keyifliyim ki şu an çay bardağını bile yiyebilirim. Bugün hiçbir şey keyfimi boza- diyerek içimden kendi kendime yükseliyordum ki dairesinin kapısını kapatıp bizim daireye çıkmak için merdivenlere doğru yürüyen anneannem ile karşı karşıya geldim.

Anneannen bile mi Rümeysa? diye fısıldadı kendime düşman iç sesim. Onu duymazdan gelip bozulan suratımı hızlıca toparladım. "Merhaba anneanne nasılsın?"

"İyiyim." dedi. Öyle bir tonda konuştu ki neredeyse kelimenin yarısı duyulmadı. Başka hiçbir şey söylemeden arkasını dönüp merdivenleri çıkmaya başladı.

Onunla birlikte merdivenleri çıkmak hiç gelmedi içimden biraz oyalansam iyi olacak. Telefonumu çıkarıp hızlıca Kandemir'in sohbetini açtım.

KANDEMİR 🐺

"Eve yetiştim."

"Vayy be ciddi ciddi bana açıklama yapıyorsun. İnanamıyorum bütün yaşananlar rüya değilmiş harbiden."

Yazdıklarını okudukça sırıtmamak için yanaklarımı ısırma isteğiyle dolup taştım.

"İstersen emin olmak için bir kendini cimikle?"

"Acıdı ama harbiden gerçekmiş bak cimiklememe rağmen hala seninle mesajlaşıyorum."

"Sadece şaka yapmıştım
Kandemir.🤦🏻‍♀️"

"Şaka mı?"

ARAF / ARA VERİLDİ - DEVAM EDECEK-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin