8-Girls Night!

267 23 19
                                    

-Claire'in kıyafeti

Mesajın şokunu üstümden atar atmaz Bay Depp'in bir üst kattaki odasının yolunu tuttum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mesajın şokunu üstümden atar atmaz Bay Depp'in bir üst kattaki odasının yolunu tuttum. Asansörleri beklemek yerine merdivenlerden hızlıca çıktım. Kaybedecek 1 saniye bile istemiyordum. Neler olduğunu merak ediyordum.

Odasına vardığımda derin bir nefes aldım. İçimden biri kötü bir şeyin olmaması için delicesine dua ediyordu. Buradaki işimin tehlikede olması demek Bay Connel'la olan anlaşmamın da tehlikede olduğunu gösterirdi çünkü.

İçeri girdiğim an bambaşka bir şokla karşılaştım. Bu odaya gelene kadar neredeyse 200 tane senaryo kurmuştum kafamda belki, ama böyle bir şeyle karşılaşacağım senaryoların tekinde bile yoktu.

Odada sadece Jenny vardı...

Claire: Bayan Nickson?

Sesimi duyunca hızlıca bana, arkasına döndü. Üstündeki ekoseli ceketi bu hızlı dönüşten dolayı biraz sallandı.

Jenny: Lauren, seni görmek ne hoş.

Claire: Sizi de. Bay Depp buralarda mı? Beni çağırmıştı da.

Onu görmek hiçbir zaman hoş değildi aslında. Bu yüzden de her seferinde o lanet cümleyi olabildiğince hızlı söyleyip geçiyordum.

Jenny: Hayır, buralarda değil.

Claire: Ama-

Jenny: Seni ben çağırdım.

Claire: Bunun nedeni nedir peki?

Sinirlenmiştim.
O sürtük kimdi ki?

Jenny: Seninle açık ve net konuşacağım Lauren.

Claire: Lütfen.

Jenny: Ben, seninle aynı tarafta olalım istiyorum.

Claire: Aynı tarafta?

Jenny: Anlamazdan gelme. Sen de farkındasın. Aramızda ufak bir olumsuz enerji var. Ben senin düşmanın değil dostun olmak istiyorum.

Bunu söylerken bir elini de omzuma koymuştu.

Claire: Tabii ki de Bayan Nickson, ben de aynı şekilde düşünüyorum.

Jenny: Jenny. Adım senin için Jenny artık.

Ona sadece gülümsedim.
"Adım senin için Jenny artık."
Ne kadar itici olduğunun farkında mıydı acaba?

Fazla oyalanmadan odadan attım kendimi. İyi tarafından bakarsam kötü bir şey olmamıştı pek.

Kalan saatlerimi biraz daha çalışarak geçirmek için ofisimdeydim. Kendimi yine çalışmaya vermişken kapıdan başını uzatmış Megan'ı gördüm.

Wrong Choices|Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin