35-Plana sadık kal

110 12 68
                                    

Jenny: Yardımına ihtiyacım var. Senin de benim yardımıma ihtiyacın var.

Claire: Sen ne yüzle buraya gelebiliyorsun?

Sarı saçlarını kestirmişti. Bu çok şaşırtıcıydı çünkü upuzun saçlarına delicesine parasını harcayıp bakım yapardı.
Kestirmesini önerdiğim her seferde şiddetle reddederdi.

Yeni küt sarı saçları, şeffaf güneş gözlükleri ve pembe gloss'uyla sinir bozucu bir derecede ikonik duruyordu.

Jenny: Sen hangi yüzle aylarca bizi kandırdıysan o yüzle gelebiliyorum canım. Şimdi çekil önümden.

Beni ittirerek içeri girdi.

Kaçırmak istemediğim için durdurduğum filme baktı.

Jenny: Kahvaltı tercihin berbat ama film anlayışın şaşırtıcı bir şekilde ilgi çekici Collins. Stark fanı olduğunu bilmiyordum. Sana olan saygım bir tık arttı. Ama sadece bir tık.

Claire: Ne istiyorsun?

Jenny: Connel'la işler istediğim gibi gitmedi.

Claire: Sana aşık olduğunu duydum.

Jenny: Tabii ki de öyle, bana aşık olmayan tek bir erkek göster bana.

Claire: Seni son bıraktığımdan daha iddialı gibisin.

Jenny: Tek rol yapanın sen olduğunu mu düşünüyorsun hala?

Claire: Neyse ne konuya gir.

Jenny: Connel'ın şirketi istiyordum başından beri.

Claire: Ne! Delirmiş olmalısın.

Jenny: Ama dediğim gibi, işler istediğim gibi gitmedi.

Claire: Peki benden ne istiyorsun?

Jenny: Moonlight'taki hisselerimi sana devredeceğim.

Claire: Devam et.

Jenny: Yer değiştireceğiz bir nevi. Ben onun şirketindeki sen olacağım.

Claire: Ajan olacaksın yani?

Jenny: Aynen öyle. Hem sen kazanacaksın hem ben hem de Moonlight'a verdiğiniz zararı telafi etmiş olacağız.

Claire: Ben...

Jenny: Düşünüyor musun bir de! Oraya benim hisselerim ve konumumla tekrar gittiğinde olacakları bir düşünsene. Johnny bir düşün.
Her şey çok güzel olacak.

Claire: Pekala. Kabul ediyorum.

Jenny: Planı Matteo'yla birlikte yaptık. Akşam Matteo'yla yine geleceğim. Üçümüz yarınki geri dönüşün için bir konuşalım. Artık işler senin eline yüzüne bulaştırdığın basit ajanlığından daha da ciddileşiyor Claire. Hazır mısın?

Claire: Hazırım.

Jenny: Güzel.

Kapıya yöneldi.

Jenny: Bu arada.

Kapıyı açtı ve durdu. Arkasına dönmeden konuşmaya başladı.

Jenny: Senin yerinde olsam Johnny'i siktir edip Tony Stark'dan giderdim.

Claire: Gerçekten var olsaydı neden olmasın.

Jenny: Gerçekten var olsaydı senin yanına olmazdı zaten çaylak. Jenny Nickson'ın yanında olurdu.

Wrong Choices|Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin