Elbisemi giymiş ve yatak odasındaki makyaj masasına geçmiştim.
Matteo'ysa içerdeki odada, kanepede oturmuş video izliyordu sanırım.Hava kararmaya yüz tutarken itinayla makyajımı yapıyordum.
İçimde kötü bir his vardı.
Ve bu his karnımda ağrılara sebep oluyordu.
Belki de sadece kötü bir şey olmasından korkuyordum.Sonunda hazır olduğuma elin olduğumda yatak odasından çıkıp Matteo'nun olduğu tarafa doğru ilerledim.
Matteo: Yakıyorsun sevgilim.
Claire: Sen de öyle sevgilim.
Kanepeden kalktı.
Matteo: Gidelim mi o zaman?
Claire: Olur.
Otel odasından çıktığımızda koridor bana upuzun gelmişti.
Başım da dönüyordu.
Her stres yaptığımda böyle oluyordu.
Normalde endişelenecek bir durum yoktu hatta aksine şirket ve bizim için güzel bir gece olacaktı. Ama Johnny'nin Jenny'le konuşacak olması karnımdaki ağrılara neden oluyordu.Gala salonuna girdiğimizde ortalık düşündüğümden daha kalabalıktı.
Gözlerim ilk olarak Johnny'i aradı.
Connel'dan ve pis işinden ayrıldığımdan beri Johnny'e karşı daha iyi hissediyordum.
En azından o iğrenç suçluluk hissine katlanmak zorunda kalmıyordum.Salonda biraz daha ilerlediğimizde salonun büyüleyici olduğunu daha iyi görebilmiştim.
Işıklar, duvardaki süslemeler, salonun kenarlarındaki balkonlar...
Harikaydı.Hava artık tamamen kararmışken Johnny'nin sahneye çıktığını gördüm.
Ve ardından güçlü bir alkış.Johnny: Değerli misafirler, hepiniz Moonlight'ın İtalya Şubesi onuruna düzenlediğimiz galaya hoşgeldiniz.
Tekrar bir alkış.
Güzel bir konuşmadan sonra tekrar alkışlar eşliğinde ayrıldı sahneden.
Artık galanın açılışı yapılmıştı. Bu nedenle herkes elinde bir içki, arkada çalan yavaş ve hoş müzikle sohbet ediyordu.Gece artık iyice ilerlemişti.
Matteo: Jenny'e selam verelim mi sevgilim?
Claire: Benim şeye gitmem gerekiyor...tuvalete.
O an ordan çıkmam gerekiyordu. Çünkü Johnny her an Jenny'le konuşabilirdi. Ve o konuşma gerçekleşirken ya da gerçekleştikten sonra ortalarda gözükmek pek iyi olmazdı.
Matteo: Pekala. Ben Jenny'nin yanındayım o zaman.
Claire: Tamamdır.
Salondan çıktım ve koridor boyu yürüdüm.
Tuvalete gitmek yerine temiz hava almak için dışarı çıktım. Sahilin yanındaki yolda yürüdüm biraz. Kumlara bu topuklularla giremezdim sonuçta.Çantamdan telefonumu çıkarıp saate baktım.
23.13Geri dönmeye karar verdim.
Otelin dönen kapısından içeri girdikten sonra yine o koridordaydım ki Johnny'nin tam karşımdan bana doğru geldiğini gördüm.Claire: Johnny?
Johnny: Lauren...
Claire: Konuştun mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Choices|Johnny Depp
Fanfic"Para için aşkından vazgeçer miydi bir insan? Elbette geçerdi Ama ben geçmedim..." Hayatı yanlış seçimler üzerine kurulmuş, hayatın onu kötü biri yaptığı bir kızın "Onun" sayesinde düzelmesini anlatan bir hikaye...