37-Oyun yeniden başlıyor

100 11 48
                                    

Jenny: Konuşmamız lazım.

Sekreter kız: Bay Connel durdurmaya çalıştım ama-

Elini göğüs hizasında kaldırır. Her zamanki sinir bozucu derecedeki rahat halinden öden vermez.

David: Sorun değil Amy, çıkabilirsin.

Sekreter kız Amy odadan çıktıktan sonra Jenny odada biraz daha ilerleyerek Connel'ın  masasının yanındaki koltuklardan birine oturur.

David: Bu sürpriz ziyaretini neye borçluyuz?

Jenny: Son konuşmamızda haksız yere seni üzdüğümü fark ettim.

David: Öyle de denebilir.

Jenny: Bu yüzden teklifini kabul ediyorum. Hatta bu sabah Moonlight'taki hisselerimi devrettim.

David: Kime olduğunu sorabilir miyim?

Jenny: Güvendiğim birine.

David: Kim olduğunu söylemek istemiyorsun yani?

Jenny: İstediğim tek şey senin yanında olmak ve seninle çalışmak.

Oturduğu koltuktan kalkıp David'in yanına gider.

Jenny: Johnny'nin benim için olmadığını sonunda anladım David.

David: Sonunda doğru yola gelmene çok sevindim Jenny.

David'e sarılır.

David: O halde aramıza hoşgeldin Jenny Nickson.

İçinden David'in ne kadar da aptal olduğunu geçirir Jenny. Normalde asla hata yapmayacak kadar aklı başında olan bu adamın bir kadın için, kendisi için, taviz vermesini aklı almıyordur.

__________

Jenny'nin eski odasına yerleşmek için kafeden ayrılıp şirkete dönmüştüm.
Johnny'nin odasının tam yanındaki odam tıpkı Johnny'ninkisi gibiydi.

İçeri girip birkaç gün önce eski ofisimden topladığım kutudaki eşyalarımı yeni ofisime yerleştirmeye başladım. Bir yandan da sabahtan beri dilime dolanan şarkıyı mırıldanıyordum.

Aniden kapının açılıp tekrar kapanmasıyla arkamı döndüm.
Sanırım beklediğim o konuşma gerçekleşmek üzereydi.

Claire: Bay Depp? Sizi burda görmek ne hoş.

Johnny: Ne yapmaya çalışıyorsun ya da çalışıyorsunuz bilmiyorum ama beni bir kez daha oyuna getiremeyeceksiniz Lauren.

Claire: Claire.

Johnny: Her neysen.

Claire: Sakin olun Bay Depp-

Johnny: Ayrıca aramızda geçenleri tekrar yaşamayı düşünüyorsan çok yanılıyorsun-

Claire: Aklımdan bile geçmemişti. Sizi bilmem ama çoktan ilerledim Bay Depp. Hala sizi düşündüğümü falan mı sanıyorsunuz?

Güldüm.
Bir şey söylemeden bana bakıyordu.

Claire: Oyun yeniden başlıyor Bay Depp. Ve bu sefer ne Lauren ne Jenny ne de Matteo var.

Wrong Choices|Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin