Jenny'nin dediği gibi 1 saat sonra şirketten çıkmış kafeye doğru yürüyordum. Yaklaştığımda camlar sayesinde içerisi görünüyordu. Kapıya doğru ilerlerken içeriye göz gezdirmeye devam ediyordum.
İçeri girdiğimde onun kim olduğunu bilmediğimden ne yapacağımı bilemedim. Ta ki kısa sarı saçlı bir adam ayağa kalkıp bana el sallayana kadar.
Yanına gidip masasına oturduğumda hala merakım dinmemişti.
Edward: Merhaba Claire. Ben Edward.
Claire: Memnun oldum Edward.
Edward: Jenny bana her şeyi anlattı. Yardımcı olabilirsem ne mutlu bana.
Karşımda oturan bu adam en az Jenny'nin anlattığı kadar naif ve kibar görünüyordu.
Beyaz bir tişörtün üstüne mavi bir ceket giymişti. Hani şu filmlerde genç iş insanı adamların giydiği spor takımlar oluyor ya onlardan.Kısa sarı saçları ve mavi gözleriyle çekici duran bu adamı hala çözmeye çalışıyordum. Arkadaşına neden ihanet ediyordu?
Gerçi bizim ekmeğimize yağ sürüyordu ancak hala merak ediyordum.Claire: Anlamadığım tek bir şey var Edward ve bunu da seninle paylaşmak istiyorum. Sonuçta uzun bir süre birlikte olacağız. Yani birlikte gibi davranacağız.
Meraklı gözlerle başını salladı. Soracağım şeyi merakla bekliyor gibiydi.
Claire: Neden kardeşin kadar yakın gördüğün bir arkadaşına bunu yapıyorsun?
Edward: Arkadaşıma ihanet etmiyorum. İyilik yapıyorum.
Claire: İyilik mi? Arkadaşının eski sevgilisiyle sevgili gibi davranarak mı yapıyorsun?
Edward: Çok yanlış bir pencereden bakıyorsun. Jenny'nin bana anlattıklarına göre ikiniz de birbirinizi seviyorsunuz. Ama aranızda geçenler yüzünden birbirinize ulaşamıyorsunuz.
Claire: Yani?
Edward: Yani burda da ben devreye giriyorum. Beni seninle görünce her şeyin farkına varacak ve sana dönecek.
Claire: Burada yaptığın tek iyilik bana karşı?
Edward: Onu da sana kavuşturmuş olacağım işte, ikinize de iyilik yapıyorum.
Biraz sohbet ettik, Johnny gelince nasıl davranacağımızı tartıştık ve biraz biraz da birbirimizi tanıdık.
Edward: Bana soracak olursan-
Johnny: Edward?!
Edward ayağa kalktı ve Johnny'e sarıldı.
Edward: Johnny, uzun zaman oldu.
Ayrıldılar ve Johnny de bir sandalyeye oturdu.
Johnny: Evet, uzun zaman oldu. Hiç değişmemişsin. Sadece biraz saçlar...
Edward: Uzun hikaye.
Güldüler.
Johnny: "Görüştüğün kişi" Edward'ın arkadaşı falan mı? Daha gelmedi mi?
Claire: Hayır geldi, tam karşında duruyor. Edward.
Gülümsemesi yavaş yavaş soluyordu.
Johnny: Dalga mı geçiyorsunuz? Komik değil.
Edward: Neler oluyor? Niye dalga geçelim ki Johnny.
Johnny: Claire benim eski nişanlım.
Eski sevgilim dememişti.
Eski nişanlım demişti.
Bence hala umut vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Choices|Johnny Depp
Fanfic"Para için aşkından vazgeçer miydi bir insan? Elbette geçerdi Ama ben geçmedim..." Hayatı yanlış seçimler üzerine kurulmuş, hayatın onu kötü biri yaptığı bir kızın "Onun" sayesinde düzelmesini anlatan bir hikaye...