22-Nişan partisi ve canlı yayın

155 13 64
                                    

"Bay Mitchell bir açıklama yapacak mısınız?"

"Bayan Eva ilişkiniz ne zaman başladı?"

"Evlilik düşünceleriniz var mı?"

"Nasıl tanıştınız Bay Mitchell?"

Tüm bu soruları ve kamera flaşlarını önemsemeden caddede yürümeye çalışıyorduk elele. Asla hiçbir kameraya bakmıyor ve Matteo'nun elini tutmaya devam ediyordum.

Cadde boyu bizi takip edip yakamızı bırakmadıkları için Matteo sıkılmış olmalıydı ki durup onlara döndü.

Matteo: Arkadaşlar ilginiz için teşekkür ederiz ama bunlar böyle ayaküstü konuşulacak şeyler değil. Yakında birkaç röportaja katılacağız zaten.

Onu tek bırakmak istemediğimden birkaç bir şey söylemem gerektiğinin farkındaydım.

Claire: Şimdilik söyleyebileceğimiz tek şey birbirimizi çok seviyoruz ve hep seveceğiz.

Matteo'nun bana gurur ve sevgiyle bakan gözlerine gülümsedim.

__
Yılbaşından beri 1 ay geçmişti.
Johnny ve Jenny bir nişan partisi vermişti.

•12 Ocak
Johnny ve Jenny'nin nişan partisi

Büyük parti için büyük ve ihtişamlı bir yer tutulmuştu. Matteo'nun manyak hız yapan arabasının camından mekana bakıyordum. Işıklar saçıyordu her bir tarafa. Arabalar tek tek kapıya yaklaşıyor ve valeye teslim ediliyordu.

Valelerden biri kapımı açıp inmemi beklerken yeşil yırtmaçlı elbisemden aralanıp görünen topuklumdan aldığım güçle arabadan indim ve Matteo'nun gelmesini bekledim.

Matteo: Hazır mısın?

Bir kapıya bir ona baktım.

Claire: Hazırım.

İçerisi dışarıdan görüldüğünden daha da göz kamaştırıcıydı. Tam Jenny'e layık...

Uzun bir koridordan sonra bir merdivene varmıştık. Buradan tüm salon görünüyordu. Gözüme ilk çarpan iki kişi olmuştu.
Konuklarını selamlayan Jenny ve Johnny...

Yavaş yavaş basamakları Matteo'nun koluna dolanmış bir şekilde inerken bir tüy kadar hafif, aynı zamanda ardımda bıraktığım karanlık gölgem kadar da ağırdım. Her an bedenim kendini hapsettiği zindanından çıkabilir ve ber şeyi mahvedebilirdi. Ama diğer Claire buna asla isin vermezdi...

Sonunda salona ulaşıp bir masaya geçtiğimizde Jenny ve Johnny'nin dikkatini çekmiştik.

Geldiğimizi fark eden gecenin çifti yanımıza yaklaştı.

Jenny: Lauren! Tanrım, çok güzel görünüyorsun!

Claire: Sen de öyle. Tebrik ederim.

Gülümsüyordum.
İçimden kızıyordum.

Sarıldım.
İçimden kendime küfürler savuruyordum.

Ve sıra ona gelmişti.

Claire: Bay Depp... Tebrik ederim.

Johnny: Ben de sizi tebrik ederim Bayan Eva. Magazinlerde gördüm. Çok yakışmışsınız.

Matteo: Sağolasın Johnny.

Wrong Choices|Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin