39-Edward Larrson

95 13 32
                                    

Claire: Kim bu Edward Larrson?

Jenny: Johnny ve benim üniversite arkadaşı-

Claire: Yeter artık diye bağıracağım Jenny. Neden etrafımızdaki herkes senin ve Johnny'nin üniversite arkadaşı çıkıyor?

Matteo: Haklı bir isyan.

Jenny: Neyse ne, işimize dönelim.

Matteo'yla başımızı devam etmesi adına salladığımızda kaldığı yerden şu yeni aday Edward'ı anlatmaya devam etti.

Jenny: Edward benim değil de daha çok Johnny'nin arkadaşıydı. Hatta kardeşi kadar yakındı ona.

Claire: Nasıl ikna edeceğiz peki onu? Kendi arkadaşına böyle bir şey yapmaz herhalde değil mi?

Jenny: Sen sevgilinin arkasından onca işi çevirdin, demek ki yapılıyormuş değil mi Claire?

Claire: Sürekli burdan vurmayı bırak artık Jenny.

Jenny: Vurmuyorum tatlım, sadece olabileceğini söylüyorum.

Matteo: Her neyse hanımlar, tartışmayın da.

Jenny: Kısa olarak, arkadaşlıklarının arasından yıllar geçti ve de herkesin bir fiyatı vardır, bunu unutmayın.

Matteo: Sonuç olarak Johnny seni bir zamanlar en yakın arkadaşı olan adamla görecek ve kafayı yiyecek.

Claire: Harika. Bu arada Connel'dan ne haber?

Jenny: İşi aldım. Yavaş yavaş içten bitireceğim.

Claire: Her şey çok güzel gidiyor o halde, yolumuzda pek bir engel yok.

Jenny: Connel'ı içeri tıktırmadan her şey güzel olmayacak Claire.

Matteo: Bunu nasıl yapmayı düşünüyorsun peki?

Jenny: O adam hayatı boyunca bir sürü suç işlediğine dair bahse girerim.

Claire: Her şey yolunda gitsin de bir, onu daha sonra düşünürüz.

Jenny: Pekala.

Gece ilerledi. Dans ettim, sohbet ettim, içtim ve pasta yedim.
Ama asla onunla bir kez daha konuşmadım.

Parti bittiğinde Matteo, ben ve Jenny, Jenny'nin beyaz, spor arabasındaydık.

Matteo: Biz niye bu adama parti verdik ki şimdi?

Jenny: Bıraksaydık gecesini Irina'yla mı geçirseydi Matteo?

Matteo: Irina'yla gece geçirmek istiyorsa gece daha bitmedi. Hadi bu geceyi geçtim, yarın gece, ondan sonraki gece?

Claire: Tamam Matteo sus!

Matteo: Ben... şey... özür dilerim.

Claire: Ben özür dilerim Matteo. Partide yanına gittiğimde konuştuk biraz. Ve bana Irina'yla arasında bir şeyler olduğunu ima etti...

Jenny: Tanrım, Claire! Bu şimdi mi söylenir!

Claire: Dile getirmek benim için zor bir durum. Ne yapayım.

Jenny: Bu kötü işte. Seni unutmaya başladıysa biteriz.

Matteo: Belki de sadece seni kıskandırmak için söylemiştir Claire? Ve böyle yaparak da istediğini veriyorsun ona.

Jenny: Bu da bir ihtimal elbet ama biz yine de en kötüsüne hazırlanalım. Artık harekete geçme vakti çocuklar.

Claire: Şey, Jenny... Benim apartmanımı geçtin.

Wrong Choices|Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin