BÖLÜM 3: 23-Beni de üzüyorsun

149 13 69
                                    

"Sesim geliyor mu?"

Claire: Johnny...

Johnny: Lauren? Sesin iyi gelmiyor, iyi misin?

Claire: Johnny ben...

Johnny: Güzelim ne oldu? Anlat bana.

Claire: Yapamıyorum Johnny. Dayanamıyorum.

Johnny: Söylemiştim demek istemiyorum ama, söylemiştim.

Claire: Onu seviyor musun?

Johnny: Matteo'yu seviyor musun?

Claire: Onu seviyor musun? Cevap ver lütfen.

Johnny: Seviyorum Lauren.

Claire: Peki...

Johnny: Peki deme. Beni de üzüyorsun.

Claire: Özür dilerim-

Johnny: Dileme.

Sessizlik oldu.
Bu sessizlik uzun sürdü.
Telefonun öbür ucundan ismim söylenmeye başlandı.

"Lauren orda mısın?"

"Lauren?"

O an anladım ki az önceki konuşmaların hepsi benim aptal zihnimin kurgulamasıydı. Kendime gelir gelmez aramaya yönlendim. Adımı söyleyip duruyordu.
Adımın onun ağzından yankılanmasını özlemiştim...

Ama konuşabilecek gücü hala kendimde bulamıyordum.
Kırmızı butona basıp aramayı sonlandırdım.
Ne diyecektim ki zaten?

Telefonu yanıbaşımdaki komodine bırakınca kendimi de yastığıma doğru bıraktım. Gözlerimi kapattım. Uyumaya çalıştım.
Yaşlar istemsizce akmaya devam ederken bir şekilde uykuya dalmayı başarmıştım...

5 AY SONRA

Johnny: Aklım almıyor! Yakınımıza bile yaklaşamayan bir derginin satışları şimdi bizi nasıl geçebilir?!?

Jenny: Aslını istersen son 8 aylık bir karşılaştırma yaptım. Ve iki derginin de içerikleri sürekli paralel gitmiş.

Sam: Aramızda bir... ajan olabilir mi? Sonuçta tüm içerilerimiz orijinal ve çalışanlarımızın özgün fikri.

Sessizliğimi koruyordum. Bacak bacak üstüne atıp oturduğum koltukta bakışlarımı tek tek hepsinin üzerinde gezdiriyordum.

Johnny: Eğer varsa... Onu bulduğumuzda başına geleceklerden hiç hoşnut olmayacak.

Claire: Bence bi sonraki hafta şu İtalyanlarla yapacağımız anlaşma her şeyi düzeltebilir.

Jenny: Doğru söylüyorsun. Büyük bir etkinlik olacak.

Bir de şu iş vardı...
Bir hafta sonra ben, Matteo, Jenny, Johnny ve davet edilen birkaç çalışan daha Miami'de lüks bir otelde düzenlenecek olan etkinliğe gidecektik. İtalyanlarla Moonlight'ın İtalya şubesi için görüşecektik. Jenny'nin organizasyonuyla yine oldukça büyük ve gösterişli bir şey çıkmıştı karşımıza.

Johnny: Bugünlük burada bırakalım arkadaşlar. Etkinlik için hazır olun.

Endişe ve öfkesi gözlerinden hissediliyordu. Konuşması biter bitmez toplantı odasında çıktı ve düşünceli bir ifadeyle koridor boyu yürüdü.

Herkes tek tek odadan çıkıyordu. Ben de dosyalarımı toparlayıp gidecekken Jenny'nin beni beklediğini fark ettim.

Claire: Nasılsın Jenny?

Wrong Choices|Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin