29- Jakuzi?

153 10 49
                                    

Gün çoktan bitmiş, odalara geri dönüp duşlar alınmış, akşam yemeğine hazırlanılmış ve yemek yenmişti. Bunların hepsi öyle hızlı geçmişti ki yarının son günümüz olduğuna inanamıyordum.

Odaya Matteo'yla geri döndüğümüzde dünkü gece kulübüne gideceklerdi yine. Bense odada kalacaktım. Her gece kulübe gidecek değildim, öyle değil mi?

Matteo odadan çıktıktan sonra yanımda getirdiğim romanımı aldım ve yatağa kurulup kaldığım yerden devam ettim.

20 dakika okudum okumadım telefonum çaldı. Arayan kişinin Johnny olduğunu gördüğümde merakla açtım aramasını.

Claire
Johnny?

Johnny
Hadi bir çılgınlık yapalım

Claire
Ne çılgınlığı? Johnny hemen sarhoş mu oldun? Hani sarhoş olmazdın sen?

Johnny
Gitmedim ki
Hem evet, ben sarhoş olmam yani senin kadar

Claire
Çılgınlık diyordun

Johnny
Bikinini giy ve beni bekle
Geliyorum

Telefon kapandığında içimde çığlık atma hissi uyanmıştı. Dudaklarım delicesine yukarı kıvrılırken hızlıca gidip bikini seçtim.
Açık mor, lila gibi olanı alıp giymem uzun sürmedi.
Üstüme de uzun tişörtlerimden birini geçirdim. Ve o sırada kapı çaldı.

Hızla koşup odanın kapısını açmamla onu görmem bir oldu.

Johnny: Hazır mısın?

Claire: Hazırım.

İlk defa böyleydim.
İlk defa 3 adım sonrayı değil şimdiyi düşünüyordum. Ve ilk defa gerçekten mutluydum.
Bu garipti...

Biraz yürüdük. Nereye gittiğimizi merak ediyordum. Yani bikiniyle en fazla nereye gidilirdi ki?
Ya havuza gidiyorduk ya da gece yüzmesi için denize.
Sonunda bir yerin önünde durduğumuzda bu ihtimali nasıl düşünemediğimi merak ettim.

Claire: Jakuzi mi?

Johnny: Jenny ve Matteo beğenmişti öyle değil mi? Biz de bir deneyelim dedim.

Claire: Deneyelim bakalım.

İçeride kimse yoktu.
Gecenin geç bir saati olmasından mı yoksa Johnny'nin ayarlaması mı emin değildim.

Biraz daha yürüdükten sonra içerideydik artık.

Johnny üstündeki beyaz, kolsuz tişörtü çıkarıp yanlardaki beyaz şezlonglardan birine bıraktı ve yavaşça jakuziye girdi.

Johnny: Gelsene.

Üstüme giydiğim uzun tişörtü çıkardım yavaşça. Ve onun az önce tişörtünü bıraktığı şezlonga bıraktım.
Yavaşça suyun içine girmiştim ki oturduğu gerden kalkıp belimden tutarak kendine çekti.

Johnny: Jenny'e hak veriyorum. Burası gerçekten güzelmiş.

Claire: Ben de Matteo'ya hak veriyorum.

Jakuzinin oturma kısımlarına oturmuştu. Üstünde de ben vardım.
Bu nasıl sahne Tanrı aşkına??

Claire: Johnny... Doğru şeyi yaptığımızı mı düşünüyorsun?

Johnny: Delice geldiğini biliyorum.

Claire: Delice çünkü döndüğümüzde evleneceksin!

Johnny: Ama-

Claire: Aması falan yok. Bu yanlış.

Johnny: Ama-

Wrong Choices|Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin