41-Asansör sorunu

117 14 57
                                    

Claire: Şimdi sunacağım şeyler gününüzü güzelleştirecek beyler.

Toplantı odasında bir de Irina'nın olduğunu fark edince söylemimi değiştirdim.

Claire: Ve Irina.

Gülümsedi.
Bu gülümseme Jenny'i ilk tanıdığım zamanlarda yapmacık bulduğum gülümsemesini getirdi gözlerimin önüne.
Nerelerden nerelere gelmiştik.
Ondan nefret ederken, ihanete uğratmış ve uğramışken sonunda yine arkadaş olmuştuk.
Aslında ona göre hala bir arkadaş değildik.
Müttefiktik.

Bir de Matteo vardı.
İlk başta uzak durmaya çalışmıştım.
Uzak durmaya çalıştıkça yanımda bitmişti.
Sevgilim olmuştu.
Şimdiyse arkadaşım, destekçim ve sırdaşımdı.

Johnny'se apayrı bir konuydu.
Arkasından iş çevirdiğim patronumdan başka bir şey değildi.
Sadece bir patron.
Daha sonra bana bakışındaki bir şey değiştirdi beni.
Kendi kendimi kapattığım zihnimin zifiri karanlık zindanlarından çıkardı.
Sevdiğim adam oldu.
Nişanlım oldu.
Ve hepsi tek bir gecede başıma yıkıldı.

Claire: Bu metin örnekleri ve belgelerle daha farklı bir bakış açısı edinebiliriz.

Paul: Bayan Collins'in fikrine katılıyorum. Bu metinler ve belgeler işimizi görür.

Johnny: Bugünlük bu kadar yeter, paydos vakti. Yarın görüşürüz, iyi akşamlar arkadaşlar.

Toplantı odasından böylelikle en hızlı ve ilk çıkan Johnny oldu. Ardından da diğerleri onu takip etti. Bense bacak bacak üstüne atmış, koltuğumda oturup öylece bekliyordum nedensizce.

Odada sadece ben ve Irina kalmıştı ve o da elindeki birkaç dosyayla kapıdan çıkmak üzereydi ki birden durup bana döndü.

Irina: Bay Depp'le aranızda geçenleri biliyorum.

Claire: Yani?

Irina: Yani Bay Depp'i artık rahat bırakmalısın.

Claire: Bak tam şu an rahat bıraktım. Sen dedin ya.

Irina: Ben dalga geçmiyorum Bayan Collins. Biz çok mutlu olacağız ve siz de aramızdan çekileceksiniz.

Claire: Hangi masal bu? Adını söyle de okumayayım hiç beğenmedim.

Irina: İstediğiniz kadar dikkate almayın beni. Ama artık Bay Depp de sizi dikkate almayacak. Ona bir kez daha ihanet edemeyeceksiniz.

Claire: Ülkene dön Irina, ciddiyim. Eminim ki orda senin için daha hayırlı insanlar vardır. Johnny'i hiç merak etme benimle iyi olacak.

Gözlerini kısarak bana son kez baktıktan sonra tekrar kapıya yöneldi.

Irina: Onu tekrar kandırmana izin vermeyeceğim.

Claire: Tabii.

Odadan çıkıp uzaklaştığını gördüğümde kendi kendime konuştum.

Claire: Hah, benden daha gerizekalı.

Odada yalnızca ben kaldığımda biraz daha istifimi bozmadan oturmaya devam ettim. Daha sonra güneşin de yavaş yavaş batmaya başladığını fark etmemle ayaklandım ve odama geçtim. Odama geçerken gördüğüm kadarıyla herkes gitmişti.

Claire: Ben de hızlıca toparlanıp çıksam iyi olacak.

Odama ulaştığımda girmeden önce hemen yanımdaki odaya baktım. Acaba Johnny de toplantıdan çıkar çıkmaz toparlanıp gitmiş miydi yoksa içeride miydi?
Ne kadar içeri girip bakmak istesem de bu isteğimden vazgeçip odama girdim.

Wrong Choices|Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin