Yazlık, nane yeşili bir elbise giymiştim. İlk önce kahvaltıya inecek, ondan sonra da anlaşmayı imzalayacaktık. Sonrasında ne olacak ben de bilmiyordum.
Matteo'yla yemek salonuna yürüyorduk.
Matteo: Şu haline bak. Mükemmelsin. Sabah sabah bu kadar nasıl güzel olabilir bir insan? Yunan tanrıçası mısın be kızım!
Güldüm.
Claire: Matteo!
Gülmeye devam ederken kollarını bana dolayıp kendine çekti ve saçlarıma bir öpücük bıraktı.
Bazı erkekler gerçekten çok güzel seviyordu.Gülmeye devam ediyordum ki kafamı önüme döndüğümde saçlarımı öpen Matteo ve bana bakan Johnny'i görene kadar.
Tanrım...
Bu zamanlamalar beni bitirmişti.Jenny bizi görür görmez hemen el sallamaya başladı.
Jenny: Günaydın aşk kuşları!
Matteo: Günaydın gelin hanım!
Jenny daha da gülümsedi.
Matteo gerçekten kime ne söylemesi gerektiğini doğru biliyordu.Claire: Günaydın Johnny.
Nabız yokluyordum.
Mükemmel bir geceden sonra böyle minik ve saçma bir nedenden yine aramızın açılmasını istemiyordum.Johnny: Günaydın Lauren.
Jenny: Dün ne içmişiz ama!
Matteo: Evet kızım! Sabah kalktığımdaki baş ağrımı tahmin edemezsin.
Jenny: Tahmin edebiliyorum çünkü aynısı bende de vardı.
Biraz sonra kalkıp açık büfeden tabağımıza istediğimiz kahvaltılıklardan koyup masaya geri döndük.
Johnny İtalyanlarla, Matteo Jenny'le sohbete dalmıştı.
Bense yumurtama sosis sosunun gelmemesi için tabağımda yer değişiklikleri yapıyordum.Yaklaşık yarım saat sonra otelin lobisindeki koltuklardaydık ve önümüzdeki masada da anlaşma boy gösteriyordu.
Adının Enrico olduğunu öğrendiğim adam başta olmak üzere üçü de tek tek imzasını attığında Johnny İtalyanca bir şeyler söyleyerek adamların elini sıktı ve üçü birden kahkaha atmaya başladı. Johnny'se sadece gülümsüyordu.
Tanrı bilir ne dedi.Bizimle de el sıkıştıktan sonra İtalyanlar dağıldı. Hepimizin serbest vaktiydi artık. Günün kalanında istediğimizi yapacaktık.
Jenny: Denize girelim!
Johnny: Olur, girelim.
Jenny: Dördümüz de birlikte girelim ama. 2 çift birlikte. Aynı filmlerdeki gibi!
Aslında düşünüyordum da...
Jenny ilk başta soğuk ve mesafeliydi. Şimdiyse yıllardır dostmuşuz gibiydi.
Bunu ilk baştan beri yapmacık olduğuna bağlıyordum ama onu tanıdıkça fikirlerim biraz daha değişiyordu.
Belki de dışardan soğuktu ve alışınca gerçek yüzünü gösteriyordu?
Jenny iyi biriydi.
Ve ben ona da ihanet ediyordum.Jenny: Lauren, bizimle misin? Daldın gittin öyle.
Claire: Ha? Evet, evet.
Jenny: Öyleyse gidelim!
Böylelikle ilk önce odalara çıktık hazırlanmak için.
Yanıma tam 5 tane bikini almıştım. Hepsi farklı renkti.
Uzun uzun bir düşünmeden sonra sonunda bunun bir yere varamayacağını anlayıp bir elimle gözlerimi kapadım ve elimi rastgele bir tanesine attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Choices|Johnny Depp
Fanfic"Para için aşkından vazgeçer miydi bir insan? Elbette geçerdi Ama ben geçmedim..." Hayatı yanlış seçimler üzerine kurulmuş, hayatın onu kötü biri yaptığı bir kızın "Onun" sayesinde düzelmesini anlatan bir hikaye...