Claire'in hamileliği

115 12 53
                                    

-Düğünden 2 yıl sonra-

Jenny'le her hafta sonu sıkıldığımızda yaptığımız gibi benim eski dairemde takılıyorduk. Bu arada da Jenny tekrar Moonlight'a dönmüştü. Ve Moonlight'ın artık 3 ortağı vardı.

Claire: Çok sıkıldım!

Jenny: Ben de.

Claire: Mal mal oturmak yerine bir şeyler mi yapsak?

Jenny: Ne yapmak istersiniz Claire Depp?

Claire: Hala bir Depp olduğuma inanamıyorum biliyor musun?

Jenny: 2 yıl geçti üzerinden. Artık inanmalısın.

Claire: Çok farklı hissettiriyor.

Jenny: Normal.

Claire: Matteo'yla nasıl gidiyor?

Jenny: Sanki bilmiyorsun.

Claire: Konu açmaya çalışıyorum. Yoksa sessizce birbirimize bakmaya devam edeceğiz.

Jenny: Öyle işte. Sizin düğününüzden bu yana değişen bir şey yok. 2 senelik bir sevgililik.

Claire: Ama çok yakışıyorsunuz be kızım.

Jenny: Eski sevgilisinin yeni sevgilisiyle iyi anlaşabilen nadir insanlardansın.

Claire: Sen de eski nişanlının yeni eşiyle iyi anlaşan nadir insanlardansın.

Jenny: Neyin içine düşmüşüz kızım biz?

Claire: Kimin eli kimin cebinde belli değildi gerçekten ve bunların hepsi sadece 2 sene önce oldu.

Jenny: Ne olduysa oldu ama iyi ki oldu.

Claire: Ben de halimizden memnunum.

Biraz sustuk.

Jenny: Benim sormak istediğim ama özelinize de girmek istemediğim bir sorum var.

Claire: Sor sor. Sanki gizlimiz saklımız var aramızda.

Jenny: Bi bebek istiyor musunuz?

Claire: Johnny istiyor aslında...

Jenny: Sen?

Claire: Ben daha çok erken olduğunu düşünüyorum. Daha sadece 2 sene oldu evleneli. Birlikte her haltı yapmadan bir bebek sahibi olmak istemiyorum.

Jenny: Bence yanlış düşünüyorsun. O dediğin her haltı bebeğinizle birlikte yapabilirsiniz.

Claire: Biraz da korkuyorum aslında. Bir çocuk yetiştirmem çok önemli bir şey... Ben çocukluğumu yaşayamadım, ya ona da yaşatamazsam. İstediği gibi bir anne olamazsam-

Jenny: Sen mükemmel bir kadınsın Claire, kendine çok büyük haksızlık ediyorsun.

Claire: Her neyse.

Jenny: Oyun mu oynasak?

Claire: Ne oynayacağız?

Jenny: Doğruluk mu cesaret mi?

Claire: 16 yaşında mıyız Jenny?

Jenny: Duymamış olayım. Doğruluk mu cesaret mi bir gelenektir.

Claire: İyi bari. Şu an yapacağımız daha iyi bir şey de yok gibi.

Jenny: Tamam, ben başlıyorum. Doğruluk mu cesaret mi?

Wrong Choices|Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin