38-İyi ki doğdun Johnny!

110 9 36
                                    

Önecelikle Wrong Choices'da 3K olmuşuz! Okuduğunuz, oyladığınız ve yorum yaptığınız için çok teşekkür ederim. İyi ki varsınız sizi çok seviyorum💗💗
İkinci olarak da bugün Johnny'mizin 60. doğum günü! Daha nice doğum günlerini kutlarız umarım. 2021'in Mart ayında tanımıştım onu. Daha önce nasıl fark edemediğim için kendime kızmıştım ama iyi ki o gün onu tanımışım. Johnny'nin fanı olduğum için mutluluk duyuyorum. Sadece 2 senelik bir fan olmama rağmen Johnny'nin yeri benim için çok ayrı.  Her neyse uzatmıyorum daha fazla sizi de sıkmayayım hadi bölüme geçelimmmm!!

_____________________________

Ertesi sabah uyandığımda telefonumdaki takvim bildirimiyle gözlerimi fal taşı gibi açtım.
Bugün onun doğum günüydü...

9 Haziran
J💗

Claire: Tanrım nasıl aklımdan çıkabilir!

Jenny'i aramaya karar verdim.

Jenny/Claire: Bugün Johnny'nin doğum günü!

Claire: Ne yapacağız?

Jenny: Her ne yapacaksak Irina'nın önce yapmasına izin veremeyiz.

Claire: Bi parti versek?

Jenny: Evet. Mantıklı. Ben organize ederim. Atacağım konuma onu getir yeter.

Claire: Tamamdır, bende.

Jenny: Her neyse evden çıkmazsam şu an işe gecikeceğim.

Claire: Ben de öyle.

Jenny: O halde birkaç saate görüşürüz.

Claire: Görüşürüz.

Telefonu kapattığımızda hızla tuvalete attım kendimi. Yüzümü güzelce yıkayıp uykumu üzerimden attıktan sonra güzel bir şeyler giyip evden çıktım.

Hediye de almalıydım öyle değil mi?
Ama ne alacaktım?
İlk tanıştığımızda odasındaki kitaplıkta bir kitabı incelerken beni görmesi geldi aklıma.


(3. Bölüm'den)

Johnny: Bu kitap benim de favorimdir.

Claire: B-ben sadece bakıyordum.

Johnny: Kitaplara ilgili olmanız beni sevindirdi açıkçası.

Claire: Kitapları kim sevmez ki.

Güzel bir kitap almaya karar verdim.

Şirkete geçmeden gördüğüm ilk kitapçıdan seveceğini düşündüğüm bir kitap aldım ve şirkete geçtim.

Odama gelebildiğimde aklımdaki tek soru onu nasıl Jenny'nin atacağı konuma getireceğimdi.

-5 saat sonra-

Çıkmamıza 3 saat kalmıştı ve benim artık bir şekilde onunla konuşup partiye gitmeliydim.

Odası hemen yanımda olduğundan pek de uzun sürmedi.
Kapıyı tıklamam ve içeriden gelmemi söyleyen sesiyle beraber içeri girdim.
Tanrım...
Böyle bir manzarayla karşılaşacağımı düşünmemiştim...

Irina: Tekrardan iyi ki doğdunuz Bay Depp.

Irina Johnny'e ahtapot misali sarılmıştı. Hatta öyle ki gelen kişinin kim olduğuna bile bakmamıştı. Johnny'se kapı tarafına dönük olduğundan beni fark etmiş ve sırıtmaya başlamıştı.

Irina'nın artık lanet ellerini çekmesi için öksürüp burda olduğumu fark ettirmeye çalıştım.
Yavaşça arkasına döndü.

Irina: Merhaba Bayan Collins. Geldiğinizi görmedim.

Wrong Choices|Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin