48-Cherry'nin yardımı ve paranoyalar

92 12 63
                                    

Johnny: Kafayı yiyeceğim! Bu adam nasıl olur da yediği tüm haltları gizlemeyi başarır?!

Matteo: Yok abi, böyle olmayacak. Bizim başka bir şey düşünmemiz gerek.

Claire: Ya yapmamış gibi gösterirsek?

Matteo: Ne?

Claire: Diyorum ki, Jenny'nin hiçbir şey yapmadığını kanıtlayalım.

Johnny: İyi de yaptı? Bunu nasıl örteceksin?

Claire: Bilmiyorum...

Matteo: Sadece günümüz kaldı. Elimizi çabuk tutmalıyız.

Johnny: Claire, bebeğim. Yine sana geliyor iş. Bir şey hatırlamalısın. Yıllarca patronundu o herif. İllaki bir şey duymuşsundur.

Claire: İnan hatırlamıyorum. Ama...

Matteo: Ama?

Claire: Hatırlayan birini tanıyor olabilirim.

__________________

Cherry: Bir dakika... Şu an karşımda Johnny Depp ve Matteo Mitchell mı var?!!?!?

Johnny: Cherry, bize yardımın gerek.

Cherry ufak bir çığlık atarak Johnny'e sarıldı. Johnny'se gülümseyip karşılık verdi.

Cherry: Dünyanın en yakışıklı iş insanı ve tiyatro oyuncusu karşımda!

Claire: Uzatma Cherry. Yardımına ihtiyacımız var.

Cherry: Sen de oldukça değişmişsin Claire?

Cherry benim Connel'ın şirketindeki yakın diyebileceğim türden olmayan bir arkadaşımdı.
Hatta arkadaşım bile değildi.
Neyimdi bilmiyorum.
Ama tanışıyorduk işte.
Ve Connel'ın asistanıydı.
İşimizi görecek türden.

Matteo: Bak Cherry, sohbet etmek için zamanımız yok. Lütfen, anlayış göster.

Cherry: Pekala pekala. Benden ne istiyorsunuz?

Claire: Connel hakkındaki her şeyi.

Johnny: Arkadaşımızı kurtarmamız gerekiyor ve bunun için de işimize yarar şeyler lazım. Anlarsın ya.

Cherry düşünür gibi bekledi bir süre. Daha sonra Johnny oturduğumuz masaya elini koymuş Cherry'nin ellerini tuttu.

Johnny: Hatırlayabilirsin Cherry.

Cherry Johnny'e çevirdi gözlerini. Birbirlerine bakıyorlarken artık durumdan rahatsız olduğum için öksürerek Johnny'e işaret vermeye çalıştım. Ama Johnny tepki vermesi yerine Matteo Cherry'nin duyamayacağı bir sesle fısıldadı.

Matteo: Claire sıkıntı çıkarma. Kızı konuşturmak için yapıyor.

Claire: Ne?

Matteo: Ya kız anlatsın diye yakın davranıyor. Kıskançlık krizine girip de bölme sakın. Çok iyi gidiyor abim be.

Claire: Sen benim hiç kıskançlık krizine girdiğimi gördün mü?

Cherry: Bir şey hatırladım!

Matteo'yla olan minik çaplı tartışmamızı kesen sesiyle ona döndük.

Johnny: Hatırlayacağını biliyordum. Söyle hadi.

Cherry: Geçen yıl karaborsada finansal manipülasyon yaptığına dair söylentiler dolaşmıştı. Ben de birkaç evrak bulmuştum bunun kanıtı olarak. Bir gün işime yarayacağını biliyordum.

Wrong Choices|Johnny DeppHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin