-Sakin ol. Sakın yanlış bir şey yapma tamamı?
-Neden yaptın?
-Neyi? Sakin ol.
-Rita'yı sen öldürmüşsün.
Televizyon bak. Televizyon da son dakika haberlerini izlerler.
-Sayın seyirciler şimdi aldığımız haberler ve polis sözcüsünden aldığımız bilgilere göre liman bölgesinde gelen patlamada bir kişi ölmüş ve şehirdeki çatışmalar sonucunda üç vatandaş yaralanmıştır. Liman bölgesindeki lastik tamir atölyesinde meydana gelen patlamada Bayan Rita Evans hayatını kayıp etmiş olup. Atölyede çıkan yangın söndürülmüştür. Polis yetkileri göre Rita Evans cinayet sonucu ölmüş olabileceğini, kesin bir açıklamanın ilerleyen saatlerde yapacaklarını söyler. Bu olayın birçok failinin olduğunu sadece bir kişinin kimliğini tespit ettiklerini, kimliği belirlenen kişinin Bayan Eva Wiliams isimli Amerikan vatandaşı olduğunu söyler.
-Yetmez mi?
Diyerek televizyonu kapattı.
-Sakin ol. Şimdi ellerimi kaldırıp yavaşça yüzümü sana dönüyorum sakın yanlış bir şey yapmalıyım.
Kıyı arkasındaki kişiye yavaşça dönmeye başlar.
-Sen? Diyerek dona kalır.
Gördüğü kişi Fabric gece kulübünde Kıyı'ya yardım eden bayandı.
-Sen de kimsin?
-Ben Reyna Elden aradığın kişi ve göreceğin son kişi.
-Nasıl girdin buraya?
-Beni arıyordun. Ben seni daha önce buldum ve seni izlemeye başladım. Zoo barda sana çarparak telefonu düşürttüm. Telefonu yerden alırken avucumda bulunan temasız veri aktarma portu ile cep telefonuna izleme programı yükledim. Yaptığın tüm telefon görüşmelerin, gelen mesajların ve konum bilgilerin bana da geliyordu. Ömer Hadi ile görüşmelerini dinledim senden önce buraya geldim. Sen nereye gidersen yakınındaydım. Alanya restoranda arkandaki sandalyedeki kişide bendim. Parkta spor yaparken seni izliyordum Hatta otele girerken bile karşılaştık. Kısacası her an yanında seni izliyordum.
Kıyı şaşkınlık içindeydi.
-Bravo! Beni takip ettiğini hiç fark etmedim.
Reyna Elden Kıyıya silahını doğrultup titreyerek,
-Neden öldürdün Rita'yı neden?
-Ben öldürmedim. Konuşalım her şeyi anlatırım.
-Çok iyi bir yalanıcısın. Anlatacak bir şey yok. Rita benim için bir kardeş gibiydi. Masum ve suçsuz bir insanı nasıl öldürdün katil.
-Ben öldürmedim. Cinayeti benim üzerime yıktılar. Gerçek katilleri beraber bulabiliriz.
Reyna Elden ağlayarak;
-Ne bulacağız gerçek katil sensin, yaptıkların cezasını çekeceksin.
Kıyı Reyna Elden'nin titreyen elindeki tabancaya bakar.
Ani bir hareketle tabancıyı tutar ve emniyetini açar. Silahı bırakır.
-Birini öldürmek istiyorsan, önce silahın emniyetini açmalısın.
-Madem benim öldürdüğüme inanıyorsun. Ateş et.
Bağırarak.
-Ateş et o zaman kurtar beni bu dünyadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIYI
AdventureÖlmek için güzel bir gün... Hafızasını kayıp eden genç bir kızın geçmişine ait gerçekler denizindeki kendini bulma hikâyesi. Ölmek için güzel bir gün... Kim olduğunu bilmeden, gerçekleri bulma hikâyesi. Ölmek için güzel bir günü kendine armağan eden...