Araz Ve Aylin (2)

476 20 2
                                    

Aylin ve Arazın sevgili olarak Oğuz (Aylinin üvey babası) ile tanışmaya gitmeden önce sahneleri

Aylin zilin çaldığını duyunca beklemeden kapıya koştu. Onu karşılayan farklı çiçeklerden oluşan büyük bir çiçek demetiydi.

"Araz?"

Araz demeti indirdi ve gülümseyerek:"Ne sandın prenses, tabi ki ben," dedi.
Bugün Araz Aylinin ailesi ile tanışacaktı ve ona göre giyinmişti. Üzerinde Aylinin ona aldığı deniz mavisi gömlek vardı, ve normalin aksine yakasına kadar iliklenmişti.
Saçlarına bile özen göstermişti.

"Araz bu ne hal? Alt tarafı babam ile tanışacaksın, İngiliz kralı ile değil," diyerek güldü Aylin.

Araz üzerine baktı.

"Abartı mı olmuş? İyi bir izlenim olsun diye... Çok heyecanlıyım zaten, lütfen dalga geçme Aylin."

Aylin zar zor gülmeyi kesti. İtiraf etmeliydi ki, Arazın bu görüşmeyi bu kadar önemseyeceğini tahmin etmemişti. Hele de bu kadar heyecanlı olacağını. Araz normalde hep soğuk kanlı olurdu.

"Ayrıca sen öyle diyorsun ama, prenseslerin babaları kral olur. Ee sen de bir prenses olduğuna göre."

Aylin hafif gülümsedi. Araz uzun süre önce bu lakabı takmıştı ona. İlk başlarda hoşuna gitmeyen bu lakab, onu mutlu ediyordu. Çünkü yalnızca Araz ona böyle hitab ediyordu ve onun yanında olduğu her an içini tarif edilmesi zor olan bir huzur ve mutluluk kaplıyordu.

Araz Vural ve diğerlerinin yardımı ile hazırlanmıştı. Çiçek demetini alırken para bile katmıştı arkadaşları. Uzun sürse de, onlar Aylin ve Arazı kabullenmişti. Tabi Sevdada bu kabullenme süreci daha uzun olmuştu.

"Gömlek çok yakışmış, gözlerin daha da ortaya çıkmış," dedi Aylin aniden. Zaten bu gömleği Arazın gözlerini hayal ederek seçmişti. En sevdiği renkdeydi, deniz mavisi.

"Gözlerimi çok sevdiğini biliyorum zaten," diyerek göz kırptı Araz.

Aylin ise bir adım daha öne gitti ve saçlarını dağıtarak, çünkü saçlarının bu hali daha güzeldi, "hemen şımarma," dedi. O bunu yaparken Araz onu izledi.

Birbirleri ile uğraşmayı çok seviyorlardı, o yüzden birlikte geçirdikleri hiçbir an sıkıcı olmuyordu.

"Ee araban nerede?", diye sordu Aylin aniden. Araz da zar zor bakışını başka bir yöne çevirmek zorunda kaldı.

Araz:" Burada," diyerek arkasını döndü.

Fakat araba yoktu ortada.

"Lan arabamı kim çaldı?",diyerek öne atıldı Araz.

Biraz ötede çocuklar arabaya binmiş ve uzaklaşıyordu.

Araz "Ben sizi bir yakalıyım", diyerek koştu ve o an çiçek demetini havaya fırlattı. İyi ki Aylin son dakikada yakalayabildi. Çocukları yakalamak için koşan Arazı izlerken yine gülme krizine girdi. Neyse ki Araz fabrika ayarlarına geri dönmüştü.

Arlin İçin Kısa Hikayeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin