-Chapter 1

946 59 50
                                    

Tam her şeyime kavuşmuşken.. kendimi yaşadığıma inandırmışken. Bir hayatım olduğunu fark edebilmişken her şey alt üst oldu. Ve bu sefer bunu kimse engelleyemedi. Bu benim içimde büyümüş bir lanetti ve nereye gidersem gideyim bundan kurtulamayacağımı bilmeliydim. Beni asla salmayacaktı..

Kaç defa..

Kaç defa ihanete uğradığımı hatırlamıyorum.

Kendi kanımdan.. ve o kanı kirletenlerden. Hayatım boyunca soruları olan bir çocuk olarak büyüdüm ve henüz ömrümü yarılayamadım bile. Yanımda olan herkes beni sırasıyla bıraktı ve daha sonra hayatıma girmeye çalıştı. Elbette insan bunda bir sorun göremiyor öyle değil mi? Keşke izin vermeseydim. Keşke beni hayatından zorla çıkaran hiç kimseyi tekrar hayatıma almasaydım.

Keşke şuan geriye dönebilseydim ve kendime bunu söyleseydim. Kunikuzushi.. hayatına bir daha asla kimseyi alma.

Bu hayatta hiç kimse benim sevgimi hak etmedi. Benim ilgimden yararlanmaya çalıştılar çünkü ben yalnız bir çocuktum. Kimsesi olmayan yalnız bir çocuk. Hayatı yalanlar üzerine kurulmuş ve etrafındaki herkes sahte. Sesimi duyuyor musun? Ei..?

Sen benim yeni hayatımdın.. bunu dediğin günü hatırlamıyor musun Miko?

Hani her zaman benim yanımdaydın.. Childe?

Her zaman beni anlayacağını söylemiştin. Beni sevdiğini söylemiştin ve ben buna inanmıştım. Kazuha.. bana yalan söyleyecek en son insansın sanmıştım. Seni kalbimin merkezine koyduğuma inanamıyorum.

Sen de mi sahteydin?

Hayatıma girdiğiniz ve insanlara olan tüm güvenimi yerle bir ettiğiniz için teşekkür ederim. Bir az geç oldu ama her şeyin farkına varabiliyorum. Dünya acımasız bir yer ve acınırsan kaybedersin. Ve bundan sonra hiç kimseye merhamet yok. Kunikuzushi.. bunu aklına kazı. Sana acıyan hiç kimseye merhamet etme.

Bu saatten sonra. Bu dakikada her şeyin farkına varmış olmalısın değil mi?





<><><><><><><><><><><>

BOMBA GELDİ BOMBA 

GÖRÜŞMEYELİ NASILSINIZ İYİ MİSİNİZ UMARIM İYİSİNİZ ÇÜNKÜ SONRAKİ BÖLÜMLERİ YAZMAK İÇİN ÇOK HEYECANLIYIM BU KİTABA DEVAM ETMEK BANA ÇOK İYİ GELDİ TEŞEKKÜR EDERİM

her neyse biyoloji defterimi yazmam gerekiyor görüşürüz.


Bir Dizi Tesadüfler-2 [ScaraKazu]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin