-Chapter 8

405 40 145
                                    

"Yani.." dedi Childe ve camdan dışarı baktı. "Bütün anlatacağın bu muydu? Senin baban aslında Makoto'yu değil Scara'yı öldürmeye çalışıyordu."

"Aynen öyle."Kazuha tırnaklarını ellerine kenetlerken derin bir nefes verdi. "Babam hayatı boyunca Makoto'yu öldürdüğü için pişman oldu." Childe çenesini kastı. "Daha beter olsun." ardından mırıldandı.

"Ei bunu öğrenseydi Scara'dan daha fazla nefret ederdi herhalde."

"Ei Scara'dan nefret edecek yer arıyor bence. Hala onu kendi oğluymuş gibi sahiplenemedi sonuçta." dedi Kazuha dudağını ısırdı. Hala diyecek bir şeyleri varmış gibiydi. İçindeki huzursuzlukla Childe'ye döndü ve ağzını araladı.

"Ve hayır anlatacaklarım bitmedi. Söylemesi en zor kısım sanırım bu nokta.. kendimden iğrenmeme sebep oluyor."

Childe ona söylemesi için uzun ve sabırlı bir şekilde bakarken Kazuha düşünüyordu. Nasıl söyleyebilirdi ki? Yaptığı şey hiç doğru değildi ve asla olmamıştı. En kötüsü bunu hiç bir şey olmaz diyerek yıllarca saklamıştı ama yumurta kapıya çoktan dayanmıştı bile. Ya şimdi söyleyecekti ya da şimdi söyleyecekti. Kesinlikle başka şansı kalmamıştı.

"Childe.." dedi mırıldanarak. "Babamın ne kadar hatalı olduğunu ve asla affedilmemesi gerektiğini biliyorum. Hatta bana kalırsa bir bu kadar daha içeride yatmalı. İnan bana o adamın tarafında değilim ama ben.."

"Ne?"

"Babamla görüşmeye devam ettim. Beni dinle hayır. Ben babamla Scara ile tanışmadan önce de görüşüyordum. Bundan ne annemin haberi vardı ne bir başkasının. Sadece yaptığımın ne kadar yanlış olduğunu bilsem de onunla görüşüyordum çünkü insanoğlu bazen nankörce davranabiliyor. Benim de içimde babama karşı her zaman bir yakınlık olmuştu."

Childe kaşlarını çattı ve ciddi mi bu? der gibi arkadaşına baktı. "Kazuha, adam seni hiç sevmemiş bile."

"Hayır.. yani belki de evet. Bilmiyorum. Ama onunla ilk görüştüğüm zaman sadece babamı merak ediyordum. Ona karşı ham bir nefret besliyordum ve onun parmaklıkların ardında çürüyüşünü görmek istiyordum. Ama öyle olmadı. Sadece bir kere ziyaret edecektim ama sonra bu yılda bir kez oldu. Ardından ayda bir kez ve haftada bir kez olmaya başladı. Bunun ne zaman bir bağımlılığa dönüştüğünü fark edemedim bile. Beni etkisi altına almış gibiydi ve anlattığı her şeye inanıyordum. En kötüsü de bunu vicdanım sızlamadan yapıyordum. Ve babam benden bir şey istiyordu.."

"Aslında bir şey değil. Birini. Bana Scara ile görüşmek istediğini söylemişti. Asla sebebini söylemedi ama bildiğim tek şey Scara'ya karşı büyük bir nefret duyduğuydu. O çocuğu daha tanımıyordum bile ama.. bir çocuğa bu kadar korkunç şeyler yaşatmış olabileceğini de bilmiyordum. Her şeyden habersiz bir şekilde ülkemi değiştirdim ve buraya taşındım."

"Kazuha.." dedi Childe ve yutkundu. "Bana bunu söyleme.."

"Hayır. Aslında evet buraya taşınmamın ve ülkemi terk etmemin sebebi Scara'yı bulabilmekti. Karşılaşmamız ve oda arkadaşı olmamız tamamen şans eseriydi. İlk başta oda arkadaşımın o olduğunu bile bilmiyordum ilk isminin Kunikuzushi olduğunu öğrendiğim zaman anlamıştım her şeyi. Senden bu yüzden onun ilk evine gitmeyi istemiştim doğrulamam gerekiyordu. Ve bir şeyi itiraf etmeliyim ki Scara'yla sadece bu yüzden yakınlık kurmuştum ama yemin ederim bu düşüncelerim değişti."

"Yemin ederim evet ilk başta sadece onunla yakınlık kuruyordum çünkü babam hapisten çıktığı zaman onunla görüşmek isteyecekti. Ama inan bana Scara'yı tanıdıkça ve babamın ona yaşattıklarını öğrenince o adamdan nefret eder oldum. Scara'ya karşı gerçekten samimi hislerim oluştu ve ona gerçekten aşık oldum yemin ediyorum."

Bir Dizi Tesadüfler-2 [ScaraKazu]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin