-Chapter 13

364 44 107
                                    

Scara çamura bulanmış ayakkabılarını çıkarıp kenara attı ve çimlere sırt üstü uzandı. Bugün epey bir yürümüştü ve sırtının ağrıdığını hissetti. Gözüne gelen saç tutamlarını üfleyerek uçururken mırıldandı.

"Konser başlamış olmalı, boğuk bir ses duyuyorum."

"Sanırım park alanındaki bir araçtan geliyor.." dedi Kazuha kendine bir kutu açarak. Scara'nın omuz silktiğini görmese de bunu biliyordu. Saçındaki tokayı çıkarıp bileğine aldı. Scara da bir süre sonra doğrulmuştu. O da kendine bir kutu açtı ve heyecanla dudaklarına götürdü. Ardından aklına komik bir şey gelmiş gibi kıkırdadı.

"Fare." dedi gülümsemesini silmeye çalışırken. "Geçen gün buzdolabının içinden fare çıktı."

"Ne?" Kazuha kaşlarını çatmışken Scara devam etti.

"Ortamı görmeliydin! Ei, fareye tavayla falan saldırıyordu. Bir süre sonra ikimizde dengemizi sağlayamayıp yeri boyladık ve fare benim içime girdi. Tam bir trajediydi. Şimdi gerçekten de yeni bir travmam var."

"Sanırım Ei'nin de var." dedi Kazuha gülerek. "Keşke fare saçlarında yürüseymiş, belki kesmek zorunda falan kalırdı."

Scara da zor bastırdığı gülüşünü serbest bırakırken bir yudum daha aldı. "O zaman tam olarak şöyle olurdu. Ah! Aman tanrım Kuni şunu al saçlarımdan!" sesini incelterek taklit etmişti ve elleriyle de benzetme yapmıştı. Bu ikisinin de gülüşlerini kahkahaya çevirmişti. Kazuha içeceğini bırakırken söz istermiş gibi elini kaldırdı. Söyleyeceği şeyi daha söylemeden gülmeye başlamıştı.

"Kardeşine timsah saldırırken videoya çeken bir çocuk vardı. Sende onun gibi kenara çekilip videoya alsaydın."

"Krizi fırsata çevirmek diye buna denir." Scara sakinleşirken derin bir nefes aldı. "Keşke yapsaymışım falan diyeceğim ama fare benim içime girdi onun değil."

Kazuha dudaklarına birasını yaklaştırdı ve yumuşak bir yudum aldı. "Travma sebebi.."

Ve sessizlik. Scara boş şişeyi çimlere yuvarladıktan sonra tekrardan uzandı ve kolunu başının altına koyarak kendine yastık yaptı. Kazuha'nın da telefonu çalmıştı. Telefona uzanıp üzerindeki isime göz attıktan sonra sessize alıp tekrar kenara bıraktı. Mor saçlı genç bir süre onu izledi ve derin bir nefes verdi.

"Her zaman bunu mu yapıyorsun?" diye sordu usulca. Kazuha sessizliğin birden bölünmesiyle ona döndü.

"Ha?"

"Telefon diyorum." Bakışlarını sessizde çalmaya devam eden telefona çevirdi. "Sadece isme göz atıp aramayı sessize mi alıyorsun?"

"Hayır." Kazuha kaşlarını çattı. "Şuan seninle birlikteyim ve önemli olmayan kişilere daha sonra da vakit ayırabilirim."

"Başkasıyla birlikteyken de aradığım zaman bana da mı böyle diyorsun?"

"Ne?"

Kazuha başını iki yana salladı ve içeceğini kenara bıraktı. "Böyle düşünmüyorsun değil mi?"

"Bilmiyorum.." dedi Scara ve gözlerini kapadı. "Sadece bir süredir aklımı kurcalıyor."

"Seni görmezden geldiğimi düşünüyorsun."

"Görmezden gelmiyor musun?" mor saçlı genç doğruldu ve yorgun gözleriyle sevgilisine baktı. "Bana beni görmezden gelmediğini söyleyebilir misin?" ses tonu tüm hafta boyunca içine attıklarının dışa yansıması gibiydi. "Bunu bana yalan söylemeden yapabilir misin?"

"Kuni.. böyle şeyler deme seni gerçekten de bilerek görmezden gelmem. Seni görmezden bile gelmiyorum."

"Yalan söyleme yalvarırım ya."

Bir Dizi Tesadüfler-2 [ScaraKazu]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin