Evetttttt yolun sonuna geldik!!
-Kitap kapaklarını değiştirdim evet.-Öncelikle hepinize çok teşekkür etmek istiyorum. Hepinizin destekleri ve güzel yorumları sayesinde ikinci kitabımı da büyük bir hevesle tamamlayabildim. Bir dönem kötü şeyler yaşadım, evimi kaybettim ve gerçekten ağır bir bunalımdaydım burayı bir dönem gerçekten boşladım farkındayım ama yazma hevesimi tekrar sizin sayenizde kazandım! Gerçekten bütün okurlarımı teker teker o kadar çok seviyorum ki anlatamam. Hepinize çok çok çooook teşekkür ederim
İlk kitabım çok fazla okunma ve oy aldı. Aynı hızla bu kitabımda tutmaya devam ediyor. Elbette ikinci kitabımın yazım tarzı pek hoşuma gitmedi umarım saçma sapan bir şey sunmamışımdır size.. gidip bu yüzden kitabı baştan sona okuyup cringe damarımı patlatmadan bitirmeye çalışacağım.. yine de kitabımı arkadaşlarınıza önerdiğiniz ve güzel yorumlarınızla kitabımı süsledğiniz için de çok teşekkür ederim!
Bundan sonra sizi boşlamayacağım. Bu süreçte taslaklarda güzel bir kitap yazdım ve epey ilerledim. "On The Last Breath Before Dying" adlı kitabımın ilk 3 bölümünü aslında daha önce yayıma koymuştum ancak bu kitaba ikinci bir sezon yazacağım için tekrar taslaklara almıştım. Tekrar bir Kazuscara kitabı olacak ve daha fazla özendiğim bir kitap olacak. Dediğim gibi taslaklarda çok fazla hazır bölümüm var ve yakın zamanda onu da yayınlamaya başlarım ağır ağır..
O kitap biraz ağır ilerleyen angst bir kitap (spoi için üzgünüm ehe) ve okurken sizi bunaltmasını istemem. Bu yüzden o kitabımın yanına kalıcı bir içerik daha yazmak istiyorum. Örneğin Genshin karakterleri oneshoot gibi çerezlik bir kitap olabilir. Veya sadece her bölümünde başka bir smut içeren bir kitap olabilir. Sadece genshin karakterleri ve smut olmak üzere. (neredeyse piyasadaki tüm sevdiğim shiplerin kitaplarını okudum ama sadece çok az bir kısmında smut var çok zoruma gitti.) Veya character x reader ile ilgili bir kitap olabilir veya genshin impactin loresini paylaştığım bir kitap olabilir. Her bölümde başka bir kiarakerin veya yerin kılıcın her hangi bir şeyin loresine değinirim.(lore benden sorulur). Her dakika bölüm atmam gerekmeyeceği için ve bölümleri birbiirinden bağımsız olacağı için böyle bir içerik mantıklı olabilir diye düşündüm. Lütfen ne tarz bir şey istediğinizi söylerseniz ona göre kalıcı bir içerik paylaşmaya da başlayabilirim!
Ehhh çok mu boş yaptım
Eleştirmek istediğiniz bir konu olursa yazmaktan çekinmeyin. Dm kutup her zaman her şey için açık! Tekrardan sizleri çok seviyorum kendinize iyi bakın! Başka bir hikayede görüşmek üzereeeeVe benim adım Sude. Memnun oldum<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Dizi Tesadüfler-2 [ScaraKazu]
Fanfic"Lanet olsun Kazuha, sen eskisi gibi değilsin ve eskisi gibi hissettirmiyorsun." Serimin ikinci sezonu diyebilirim. İlk kitap gerçekten patladı ve baya bir ilgi gördü bende her ne kadar ilk kitap baya dolu geçmiş olsa da ikinci bir sezon yazmak i...