POV ΣΟΦΙΑΣ:
Τελείωσε το μάθημα,χωρίς πολλά-πολλά μεταξύ μας.Καλύτερα.Δεν νιώθω άνετα μαζί του.Νιώθω φόβο,όταν στέκομαι δίπλα του.Φόβο,ότι μπορεί να μου κάνει κάτι κακό.Δεν ξέρω ούτε εγώ η ίδια τι,άλλα και πάλι,όσο πιο μακριά μου είναι,τόσο το καλύτερο.Να 'ναι καλά τα κορίτσια,που με ενημέρωσαν,ώστε να μείνω μακριά του.
POV ΡΗΓΑ:
Τζίφος.Το σχέδιο δεν πάει τόσο καλά,αλλά θα την βρω την λύση που θα πάει.Ορισμένες φορές,νιώθω ότι η λύση είναι κάτω από την μύτη μου,αλλά δεν μπορώ να την βρω.Τα κορίτσια με έκαψαν,που της είπαν για εμένα.Τώρα θα μου πεις...πού το κατάλαβες;Δεν είναι και πυρηνική φυσική.Δεν είναι και δύσκολο να το καταλάβω,εφόσον γύρισα να της μιλήσω και μόλις να γυρνάω μπροστά να εκτοξεύετε από το πουθενά ένα χαρτάκι.Δηλαδή,εσείς τι θα πιστεύατε ότι θα έλεγε το χαρτάκι;Γεια;Τι κάνεις;Πως είσαι;Εγώ λοιπόν,δεν είμαι από τους ανθρώπους,που θα πίστευαν αυτό.Οπότε κινήθηκα με αυτήν την λογική,ότι αυτό θα έλεγε το χαρτάκι.Τέλος πάντων...ελπίζω το σχέδιο μου,να πάει καλά και να μην γίνει τίποτα και πάει χαμένο.Έτσι και αλλιώς,συμφώνησαν να με βοηθήσουν και οι φίλοι μου,που πάμε μαζί στο φροντιστήριο και έτσι δεν θα υπάρχει πιστεύω κανένα απολύτως πρόβλημα.Σε 1 εβδομάδα λοιπόν,είναι η μεγάλη μέρα.Δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτήν την εβδομάδα,γιατί θα μας υποψιαστούν.Οπότε σε 1 εβδομάδα,θα την κάνω να μην ξαναδεί ποτέ το φως του ήλιου,κλειδώνοντάς την σε ένα "υπέροχο" δωμάτιο.
BINABASA MO ANG
" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 "
AdventureΔύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες,που τυχαίνει να είναι συμμαθητές στο ίδιο φροντιστήριο...μία απαγωγή,η οποία κάνεις δεν θα περίμενε.Άραγε πως θα καταλήξουν αυτοί οι δύο; { ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ }