Ανέβηκα πάνω του γιατί δεν ήθελα να "χάσω" το παιχνίδι.Τον φίλησα.Πρωτη φορά με δική μου πρωτοβουλία.Δεν ξέρω γιατί το έκανα ίσως επειδή μου έλειπε ο Πολυχρόνης και ήταν μια στιγμή αδυναμίας.Επι 2 λεπτά φιλιομασταν δεν κάναμε τίποτα άλλο.Σταματησαμε για να πάρουμε ανάσα.Ενα έχω να πω...ΟΥΑΟΥ!Νομίζω ότι τελικά φιλάει όντως καλύτερα από τον Πολύχρονη αλλά γενικότερα σαν τον Πολυχρόνη δεν έχει.
Εγω:Ωραία τέλος.
Ρηγας:Αντε καλά.
Συνεχίσαμε να παίζουμε ώσπου αποφασίσαμε να κοιμηθούμε.
Ρηγας:Ε μιας και είναι η τελευταία μου μέρα εδώ μετά δεν θα σε δω για 4 μέρες θα κοιμηθώ εδώ.
Εγω:Αντε καλά!
Την επόμενη μέρα.Αυτος έφυγε νωρίς και εγώ περίμενα τον Πολυχρονη για να φυγουμε.
Πολυχρόνης:Ready?
Εγω:Ναι αλλά αγχώνομαι.
Πολυχρόνης:Όσο είσαι μαζί μου δεν χρειάζεται.
Είπε και με φιλησε.
Μπήκαμε στο αυτοκίνητο,μόλις φτάσαμε στο αεροδρόμια παρκαραμε και βγήκαμε από το αυτοκίνητο.Μολις μπήκαμε στο αεροπλάνο η καρδια μου ένιωθα ότι ήθελε να βγει απ την θέση της.Κατι μου λέει ότι ο Ρήγας θα μας βρει αλλά δεν το νομίζω.Ας απολαύσω καλύτερα τις μέρες της ελευθερίας μου με το αγόρι μου.Φτασαμε και πήγαμε κατευθείαν στο σπίτι που είχε νοικιάσει ο Πολυχρόνης.
Πολυχρόνης:Λοιπόν πάμε να τακτοποιηθουμε και επειδή αυτό είναι απομονωμένο μέρος ναι το διάλεξα εγω για λόγους ασφαλείας θα πάμε στην θάλασσα που είναι απέναντι από το σπίτι.
Εγω:Α τέλεια!
Τακτοποιηθηκαμε και πήγαμε εκεί που ήταν να πάμε.
Πολυχρόνης:Θες να μπούμε για βουτιά;
Εγω:Δεν έχω θέμα ναι.
Μπορει να ήταν αρχές Δεκεμβρίου αλλα το νερό ήταν πανζεστο.Εβγαλε τα ρούχα του και έμεινε μόνο με τα εσώρουχα όπως και εγώ.Μπηκαμε σιγά σιγά και απλά ήθελα να παγώσει ο χρόνος εκεί.Αρχισαμε να κάνουμε τρελές να πιτσιλαμε ο ένας τον άλλον να με πετάει αυτός στο νερό να με φιλαει και απλά είναι κάτι που δεν θέλω κάνεις να μας χαλάσει.Και προφανώς αυτή μου η σπόντα πάει για τον Ρήγα.
BINABASA MO ANG
" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 "
AdventureΔύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες,που τυχαίνει να είναι συμμαθητές στο ίδιο φροντιστήριο...μία απαγωγή,η οποία κάνεις δεν θα περίμενε.Άραγε πως θα καταλήξουν αυτοί οι δύο; { ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ }