One week after...
POV ΣΟΦΙΑΣ:
Μία ολόκληρη εβδομάδα πέρασε...δεν έχουμε και τις καλύτερες σχέσεις μεταξύ μας είναι η αλήθεια αλλά είμαστε πολύ καλύτερα απ' ότι είμαστε άλλες φορές που σφαζόμαστε σαν τον σκύλο με την γάτα.Τώρα έχει πάει σε μια δουλειά και εγώ κάθομαι και κοιτάω το ταβάνι και τον περιμένω να έρθει.
POV ΡΗΓΑ:
Πέρασε μία εβδομάδα...θα 'λεγα ότι είμαστε καλά μεταξύ μας σε γενικές γραμμές αλλά είναι και οι φορές που είμαι πολύ απόμακρος μαζί της.Ίσως είναι διότι δεν θέλω να έχω και πολλά πολλά μαζί της.Και όλα αυτά τα λέει ο κανόνας 10.Δεν γίνεσαι φίλος με τον απαγωγέα σου.Τώρα πάω προς το σπίτι που έδωσα συνάντηση με τον Πολυχρόνη,γιατί έχουμε μια αποστολή μαζί να ληστεψουμε ένα συγκεκριμένο σπίτι.
Ρηγας:Είσαι ετοιμος;
Πολυχρονης:Ποιο έτοιμος δεν γίνεται.
Μπήκαμε στο σπίτι ενώ δεν ήταν κανείς εκεί.Καλυτερα κι ολας.Πηραμε ότι ήταν να πάρουμε και ξαφνικά μπαίνει μια κοπέλα μέσα.Οπα η κολλητή της Σοφιας;Η αννιτα;
Αννιτα:Τι κάνετε εδω;Εσύ δεν είσαι αυτός που κρατάει την κολλητή μου τι θες εδώ ρε;
Ρήγας:Α α α μια μια οι ερωτήσεις.
Πολυχρονης:Λοιπόν δεν λες τίποτα πουθενά αλλιώς δεν πρόκειται να ξαναδείς την κολλητή σου.
Ρηγας:Πόσο με ξέρεις ρε Πολυχρονη.
Αννιτα:Αι στο διαολο φύγετε από το σπίτι μου τωρα.
Ρηγας:Ναι αλλά μαζί με τα πράγματα που κλέψαμε.Ορεβουαρ αννιτα.
Αννιτα:Θα σου πω εγώ ορεβουαρ εξαφανίσου.Τι θες ρε;Πόσα πήρες;
Ρηγας:Είναι 500€ δεν είναι πολλά ετσι;Και επειδή είμαι καλός άνθρωπος θα σου αφήσω τα 100 αντε να πας να σώσεις την κολλητή σου.
Αννιτα:Ψυχακιας εισαι;Έχεις πρόβλημα στον εγκεφαλο;
Ρηγας:Έλα...που το καταλαβες;
Αννιτα:Φαίνεται!
Πολυχρονης:Δεν θα ξαναασχοληθουμε μαζί σου τι μόνο που κρατάς δεν λες τίποτα σε αστυνομίες κτλ αν θες να ξαναδείς την κολλητή σου ζωντανή.
Αννιτα:Φύγετε γαμω με εκνευριζετε όλο και περισσότερο ετσι όπως κάνετε.
Ρηγας:Οκ α και αυτό που εχω να σου πω είναι ότι είναι καλά.
Αννιτα:Για να το πιστέψω πρέπει να το δω κι ολας.Οχι να μου το λέει ένας ψυχοπαθής.
Ρηγας:Πρόσεξε μην σου ρίξω καμια σφαίρα στο κεφάλι.
Αννιτα:ΦΥΓΕ ΕΙΠΑ ΤΩΡΑ!
Ρηγας:Όπα φωνάζεις κι ολας;Υψωνεις φωνη;
Αννιτα:Κάτι σου είπα.
Ρηγας:Και εγώ αν θες να συνεχισεις να βλέπεις την κολλητή σου ζωντανή μην κάνεις πράγματα τα οποία θα μετανιώσεις.Αντε φεύγουμε και όπως είπαμε μην πας σε αστυνομίες...χάσιμο χρόνου είναι!
BINABASA MO ANG
" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 "
AdventureΔύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες,που τυχαίνει να είναι συμμαθητές στο ίδιο φροντιστήριο...μία απαγωγή,η οποία κάνεις δεν θα περίμενε.Άραγε πως θα καταλήξουν αυτοί οι δύο; { ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ }