-{ Part 26 }-

212 8 0
                                    

POV ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ:
Το μόνο που θέλω να κάνω είναι να φύγω μαζί της.Τίποτα άλλο!Χέστηκα για το τι πρόκειται να κάνει ο αδερφός μου για αυτό.Είναι η μόνη κοπέλα που αγάπησα αληθινά και θέλω να την κάνω ευτυχισμένη γιατί με τον αδερφό μου δεν είναι και φαίνεται.Η αλήθεια είναι ότι με πιάνει μια αίσθηση φόβου για το τι πρόκειται να της κάνει τώρα.Πάντως έτσι και την πειράξει θα τον πλακώσω σας το ορκίζομαι.Είναι ένα τόσο αθώο πλάσμα που τραβάει ότι τραβάει χωρίς αυτή να φταίει.Και πραγματικά θέλω τι καλό της.Μόνο το καλό της!
POV ΣΟΦΙΑΣ:
Από τότε που έφυγε ο Πολυχρόνης βαριέμαι απίστευτα.Μόνο μαζί του νιώθω ευτυχισμένη.Αντίθετα ο Ρήγας με παρατάει όπως τώρα καλή ώρα που πήγε στο γραφείο του και μετά θα πήγαινε σε κλαμπ.Καλά θα πάει αυτό (ειρωνικό).Θέλω να βρει ο Πολυχρόνης όσο πιο σύντομα γίνεται τα λεφτά και τον τρόπο για να φύγουμε.Δεν με νοιάζει όπου και αν πάμε αρκεί να είμαι μαζί του.Τον αγαπάω και δεν θέλω να τον χάσω με τίποτα.Όσο και να φοβάμαι τον Ρήγα δεν πρόκειται να τον αφήσω να πειράξει τον Πολυχρόνη.
POV ΡΗΓΑ:
Μόλις τελείωσα με την δουλειά μου έφυγα κατευθείαν για το κλαμπ.Ναι οκ ξέρω ότι παραμελω την μικρή αρκετά αλλά δεν έχω να κάνω και κάτι καλύτερο.Μαζί της ή θα δω καμία ταινία ή θα συζητήσουμε κάτι τίποτα παραπάνω.Οποτε αποφάσισα να βγω να πάω κλαμπ.Η μικρή κοιμόταν οπότε δεν χρειάστηκε να τηλεφωνήσω στον Πολυχρονη να πάει από κει.Εφτασα στο κλαμπ με την μηχανή μου.
Ρηγας:Μία βότκα παρακαλώ...
Το ένα ποτήρι έγινε 2 τα δύο 4 τα τέσσερα 8 και στα 8 έμεινα δεν ήπια παραπάνω γιατί είχα και να οδηγήσω.Πληρωσα και ανέβηκα στην μηχανή μου.Πηγα σπίτι μεθυσμένος πάλι και αποφάσισα να τελειώσω αυτό που δεν είχα κάνει την προηγούμενη φορά.Ανεβηκα τις σκάλες και στάθηκα έξω από το δωμάτιο της.Μπηκα μέσα και πήγα κοντά της και της ψιθυρισα:
Ρηγας:Πάμε να τελειώσουμε ότι δεν αρχίσαμε εξαιτίας του αδερφού μου που μας διέκοψε.

" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 " Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon