Εγω:Πολυχρονη...γη καλει;
Εδώ και 10 λεπτά παιζουμε uno βασικά λάθος ΠΑΙΖΩ γιατί ο Πολυχρόνης είναι στον κόσμο του.
Εγω:ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!
Πολυχρόνης:Ε ναι τι;
Εγω:Σειρά σου.
Μ αρέσει που έφερε τα uno υποτίθεται για να μην βαριόμαστε και να χουμε με κάτι να ασχολούμαστε.
Εγω:Πολυχρονη...πες μου λίγο.Εισαι καλα;Από τότε που ήρθες από το γραφείο του Ρήγα έχεις τα μαύρα σου τα χάλια.Εγινε κάτι όσο εισουν εκει;Ειδες τίποτα που δεν το περίμενες;Τι επαθες;
Πολυχρόνης:Πφφ τίποτα...
Εγω:Πολυχρονη!
Πολυχρόνης:Καλά έλα θα σου πω.Αλλα τσιμουδια ακόμα στον Ρήγα ε.
Εγω:Εννοείται πες μου.
Πολυχρόνης:Όταν ειμουν 4 ετών ειμουν με τον αδερφό μου στο σπίτι.Οι γονείς μας μας είχαν κάνει από ένα ίδιο αρκουδάκι δώρο.Στην συνέχεια όμως οι γονείς μας χωρισαν.Εγω πήγα με την μαμά μου και ο αδερφός μου με τον μπαμπά μου.
Εγω:Ναι αλλά γιατί είσαι ετσι τωρα;
Πολυχρόνης:Θα σου πω.Αρχικα οι γονείς μου και οι δύο έχουν πεθάνει.Πηγα στο γραφείο και είδα το ίδιο αρκουδάκι που μου είχαν κάνει δώρο οι γονείς μου πάνω στο γραφείο του Ρήγα.Και θεωρώ ότι ο Ρήγας είναι ο αδερφός μου απλά δεν είμαι σίγουρος για αυτό ακόμα και δεν θέλω να του το πω.
Εγω:Μπρο...κάτσε λίγο γιατί έμεινα...ο Ρήγας...αδερφός σου;
Πολυχρόνης:Ναι Σοφία...αδερφός μου.Γιατι σου φαίνεται περιεργο;Το ίδιο μαλακες είμαστε και οι δύο μπλεγμένοι στα σκατα.
Εγω:Πως συναντηθηκατε με τον Ρηγα;
Πολυχρόνης:Αρχικά επειδή γνωριζόμασταν από το φροντιστήριο αρχίσαμε να κάνουμε υπερβολική παρέα να μιλάμε και γενικότερα να εμπιστευομαστε ο ένας τον άλλον.Μεχρι που ήρθε η μέρα που μου πρότεινε να μπω στην mafia.Εγω προφανώς και δέχτηκα γιατί θεωρώ πλέον ότι η mafia είναι το σπίτι μου.Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ ότι ο Ρήγας μπορεί να είναι ο χαμένος αδερφός μου.
Εγω:Κοίτα...για να είχε ο Ρήγας πάνω στο γραφείο τον αρκούδο πάει να πει ότι μπορεί να ψάχνει και ο ίδιος για τον χαμένο αδερφό του...Γιατί δεν του κάνεις κάποια κουβέντα;
Πολυχρόνης:Όχι Σοφία με τίποτα μέχρι να είμαστε σίγουροι...
Εγω:Ε δεν θα χάσεις και τίποτα αν μιλήσεις...ίσα ίσα θα κερδίσεις θα μπορέσετε να κάνετε τεστ DNA.
Πολυχρόνης:Δεν μπορώ να μιλήσω για κάτι τέτοιο ακόμα.
Εγω:Όπως θες ότι θες να μου το λες ετσι;
Πολυχρόνης:Σε ευχαριστώ πραγματικά.
Είπε και με αγκάλιασε...τελικά δεν είναι τόσο κακός όσο πίστευα.
Ρήγας:Τι έγινε γιατί αγκαλιαζεστε;
Ωχ τι του λες τωρα;
BINABASA MO ANG
" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 "
AdventureΔύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες,που τυχαίνει να είναι συμμαθητές στο ίδιο φροντιστήριο...μία απαγωγή,η οποία κάνεις δεν θα περίμενε.Άραγε πως θα καταλήξουν αυτοί οι δύο; { ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ }