-{ Part 53 }-

182 5 0
                                    

Γιάννης:Ρήγα τι λες;Αφού ο Πολυχρόνης έχει πεθάνει!
Ρήγας:Έχω ένα μυστικό.Το οποίο δεν το μοιράστηκα με κανέναν.Τον Πολυχρόνη δεν τον πυροβόλησα σε κάποιο σοβαρό όργανο.Τον πυροβόλησα λίγο πιο δίπλα από τα πλευρά...αλήθεια πιστεύετε ότι θα μπορούσα ποτέ να πυροβολήσω τον αδερφό μου;Όση κόντρα και να είχα μαζί του για πριν μάθω ότι τα είχε με την Σοφία ποτέ μου δεν θα μπορούσα να το κάνω κακό.Παραμένει αδερφός μου,αλλά το σημερινό δεν θα περάσει έτσι.Θα τον βρω και θα τον κάνω να μετανιώσει που τόλμησε να πειράξει κάτι δικό μου.
Γιάννης:Ρήγα άκου...σαν άνθρωπος έχεις μεγάλη καρδιά.Είσαι σίγουρος για αυτό που θες να κάνεις;
Ρήγας:Υπερβολικά σίγουρος είμαι.
Δημήτρης:Ωραία τότε η δουλειά μου ξεκινάει.
Η δουλειά του Δημήτρη για να καταλάβετε είναι να βρίσκει τις τοποθεσίες των άλλων σε χρόνο μηδέν.
Δημήτρης:Λοιπόν είναι στο δάσος *****...
Ρήγας:Το ξέρω αυτό το δάσος.Και ξέρω και την καλύβα που έχει εκεί πέρα.Εκεί σκόπευα να πάω με την Σοφία αλλά τελικά ήρθαμε εδώ γιατί εκεί το σπίτι ήταν πιο μικρό απ ότι αυτό και ήθελα να έχουμε καλύτερη άνεση.Φαίνεται ο Πολυχρόνης άκουσε την συζήτηση μας Γιάννη.Θυμάσαι όταν σου μιλούσα για τις καλύβες;
Γιάννης:Α ναι!
Ρήγας:Παίζει να με άκουσε ο Πολυχρόνης που μιλούσα στο τηλέφωνο.Τέλος πάντων να μην το καθυστερούμε πάμε γρήγορα.Πάρτε τα όπλα σας και φύγαμε.
POV ΣΟΦΙΑΣ:
Περιμένω...απλά θέλω να έρθει να με σώσει.Τίποτα άλλο δεν με νοιάζει.Σε κάποια φάση άκουσα το παράθυρο να χτυπάει.Γύρισα και είδα τον Ρήγα,τον Γιάννη και τον Δημήτρη.
Εγώ:Λοιπόν πηγαιντε από την μπροστά είσοδο μην σας δει εδώ πέρα γιατί τώρα δεν μπορώ να σας ανοίξω έχει κλειδώσει και τα παράθυρα.
Ρήγας:Θα σε βγάλω από εδώ στο υπόσχομαι.
Έφυγαν και περίμενα.
Πολυχρόνης:Με ποιον μιλούσες;
Εγώ:Με κανέναν με ξαναπήρε ο ύπνος και είδα εφιάλτη.
Πολυχρόνης:Α οκ τέλος πάντων άμα θες πάμε κάτω.
Πήγαμε κάτω και χτύπησε το κουδούνι...επιτέλους τελειώνει κάπου εδώ το βασανιστήριο.
Πολυχρόνης:Ρήγα;
Ρήγας:Καλός τα μάτια μας τα δυο Πολυχρόνη.
Πολυχρόνης:Εσύ τον φωναξες;
Εγω:Αντε πάλι τι είμαι εγώ για να τον φωναξω;
Δημήτρης:Εγώ βρήκα την τοποθεσία σου.
Πολυχρόνης:Α ναι ξέχασα ότι έχουμε και εσένα που είσαι στοκερ των άλλων.
Ρηγας:Αρπατην Πολυχρόνη.
Είπε και του ορμηξε και άρχισαν να παίζουν ξύλο.Ο Γιάννης μου έκανε νοημα να πάω προς αυτόν και ήλπιζα να μην πάθει κάτι ο Ρήγας.
Εγω:Πρόσεχε Ρήγα.
Είπα και ο Ρήγας έβγαλε κατευθείαν το όπλο του έβγαλε και ο Πολυχρόνης το δικό του και ακούστηκε πυροβολισμός.

" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 " Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon