Αστυνομία:Περιμένουμε να μας πεις.
Ρήγας:Δεν ξέρω τι διάολο σας είπαν οι άλλοι δύο όμως αυτά που σας είπαν δεν ισχύουν.
Αστυνομία:Βρες κάποιον καλό δικηγόρο Ρήγα.Εκεί πρέπει να τα πεις αυτά.
Ρήγας:Έχω πολλούς αλλά γιατί να τους ταλαιπωρώ άδικα όταν μπορώ να κάνω αυτό.
Είπε και πυροβόλησε τον αστυνομικό.
Αστυνόμος:ΠΟΥ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟ ΟΠΛΟ;
Ρήγας:Απλά εσύ είσαι ηλίθιος που άφησες το δικό σου πάνω στο γραφείο.Και τώρα νομίζω ήρθε η ώρα να φύγω τσαο.
Αστυνόμος:Σταματήστε τον!
Ρηγας:Δεν θες να πάθουν και οι άλλοι τίποτα έτσι;
Αστυνομια:Θα σε βρούμε Ρήγα ΘΑ ΣΕ ΒΡΟΥΜΕ!
Είπε ο Αστυνόμος πριν αρχίσει να τρέχει ο Ρήγας.
Ρήγας:Για πάμε να δούμε που βρίσκεται η μικρή.
Έβαλα την τοποθεσία του Σάββα στο σναπ και έλεγε ότι είναι 15 λεπτά μακριά από εκεί που ειμουν.Τελεια.Πολυ κομπλέ.Πηγα πήρα μια μπύρα πρώτα και πήγα έξω από το σπίτι του Σάββα.
POV ΣΑΒΒΑ ΚΑΙ ΣΟΦΙΑΣ:
Σάββας:Ξες κάτι δεν έχουμε φιληθει μεταξύ μας και είναι λίγο περίεργο...
Εγώ:Πολύ περίεργο είναι βασικά!
Σάββας:Όντως...τι θα λεγες να δοκιμασουμε;
Είπε και κόλλησε τα χείλη του πάνω στα δικά μου.Αμεσως τον έσπρωξα γιατί μου ήρθε φλας μπακ η στιγμή που πήγε ο Ρήγας να με βιάσει.
Εγώ:Δεν μπορώ συγγνώμη δεν μπορώ.
Σάββας:Το καταλαβαίνω αγάπη μου έλα να κάτσουμε να δούμε καμιά ταινία και μετά νάνι.
Κάτσαμε είδαμε ταινία και ξαφνικά χτύπησε το κουδούνι.
Σάββας:Τσακισου πάνω ο Ρήγας είναι.
Εγώ:Τι;Πως απεδρασε;
Σάββας:Δεν έχω ιδέα ρε μλκ και αυτοί οι αστυνόμοι κοιμούνται του πουστη ρε φιλε.Πανε πάνω σε παρακαλώ.
Εγω:Όχι δεν πρόκειται να αφήσω αλλον έναν να πεθάνει εξαιτίας μου.
Σάββας:Δεν πρόκειται να έχει όπλο πάνω του αφού του το πήραν.
Εγω:Ναι αλλά ποτέ δεν ξες.
Σάββας:Πήγαινε πάνω ψυχή μου ναι;Και αν είναι η τελευταία φορά που σε βλέπω να θυμάσαι ότι θα σε προσεχω από εκεί πάνω.
Εγω:Τι πραγμα;Δηλαδή το λες και εσύ ότι μπορεί να πεθάνεις έτσι;
Ρηγας:ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΞΗΜΕΡΩΣΑΜΕ!
Μου έδωσε ένα φιλί στα γρήγορα και πάλι μου ήρθε η ανάμνηση από τότε που με βίασε ο Ρήγας.Δεν ξερω για ποιον λόγο θα του το αναφέρω σε περίπτωση που ζήσει.
Εγω:Όχι δεν θα σε αφήσω να πεθάνεις με τίποτα θα μείνει εδώ.
Σάββας:Πήγαινε πάνω!
Εγω:Καταλαβε την θέση μου.
Σάββας:Το καταλαβαίνω αλλά θέλω να σε προστατεψω.
Εγω:Μπορώ να προστατευτω αφού ο Ρήγας δεν του πάει η καρδιά να με σκοτώσει.
Σάββας:Μετά από αυτό που έγινε είσαι σίγουρη;
Εγω:Ναι!
Σάββας:Πήγαινε πάνω σε παρακαλώ!
Εγω:Όχι!
Σάββας:Σοφία είπα!
Εγω:Καλά νταξει αλλά στο λέω δεν πρόκειται να το αντέξω άμα χάσω άλλον έναν;Εγώ τι θα κάνω;
Σάββας:Μείνε μαζί του ίσως να μην υπάρχει άλλη λύση.Βλεπεις όπου πας σε βρίσκει.Εχεις γίνει εμμονή του.
Εγω:Δεν θέλω να μείνω μαζί του.
Σάββας:Πήγαινε σε παρακαλώ θα νευριάσει όλο και περισσότερο.
Ανέβηκα πάνω ανοιξε η πορτα και ακούστηκε πυροβολισμός.
BINABASA MO ANG
" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 "
AdventureΔύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες,που τυχαίνει να είναι συμμαθητές στο ίδιο φροντιστήριο...μία απαγωγή,η οποία κάνεις δεν θα περίμενε.Άραγε πως θα καταλήξουν αυτοί οι δύο; { ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ }