-{ Part 9 }-

341 12 0
                                    

Το πρωί...

POV ΣΟΦΙΑΣ:
Ξυπνάω με χίλια ζόρια και περιμένω να έρθει ο Ρήγας για να μου ανοίξει να κατέβω.Το κόβω να μην ξυπνάει μετά την χθεσινή νύχτα.Ξαφνικα ακούστηκε πόρτα.Μωρε χίλια χρόνια θα ζήσει.
POV ΡΗΓΑ:
Ξύπνησα με χίλια ζόρια πήγα πλυθηκα ντύθηκα και άνοιξα στην μικρή.Την είδα κάπως νευριασμενη μόλις με είδε.Ε λογικό ρε μλκ δεν είναι ότι πιο φυσιολογικό να φέρνεις γκόμενα το βράδυ και ο άλλος πόσο μάλλον η άλλη να σε ακούει.
-------------------------------------------------
Ρηγας:Κατέβα κάτω να φας.
Εγώ:Δεν πεινάω.
Ρήγας:Δεν θα το ξαναπω και δεν με νοιάζει.
Εγώ:Σε έχει νοιαξει ποτε τίποτα γενικοτερα;
Ρηγας:Μου έχεις θυμώσει για το χθεσινό έτσι;
Εγώ:Δεν είναι ότι σου έχω θυμώσει η κάτι τέτοιο απλά έπρεπε να σεβαστείς ότι εφόσον είμαι εδώ μέσα δεν είναι καλό να κάνεις ότι κάνεις.
Ρηγας:Το ξέρω αλλά χθες έπρεπε δεν ειμουν καθόλου καλά.
Εγω:Το καταλαβαίνω άνθρωπος είσαι και εσύ έχεις τις ανάγκες σου.
Ρηγας:Ευχαριστώ που το σεβάστηκες.
Εγω:Τίποτα απλά καλό θα ήταν να μην ξαναγίνει.
Ρηγας:Ναι το ξέρω αλλά και πάλι αν είναι πολύ επιγον παιζουμε με τους δικούς μου κανόνες μικρή οπότε αν είναι κάτι επείγον θα το κάνω αλλιωσ θα βάλω εσένα και πίστεψέ με ακόμα δεν νομίζω να το θες.
Εγω:Ο-οχι...
Ρηγας:Ωραία σκασε τώρα και κατέβα έχουμε φροντιστήριο είναι δύσκολη μέρα σήμερα.Και μην σκεφτείς να το σκάσεις στο φροντιστήριο γιατι θα είμαι όλη την ώρα δίπλα σου ακόμα και τουαλέτα να πας θα σε περιμένω απ έξω.
Εγω:Πφφ καλά.
Ρηγας:Αντε παμε κάτω...
Φάγαμε και περιμέναμε να περάσει η ώρα ώστε να πάμε φροντιστήριο.Εκεινος είχε δουλειές οπότε έφυγε και εγώ καθόμουν στο δωμάτιο και διάβαζα ένα από τα βιβλία που μου είχε δώσει.Τελειωνει με εμάς.Ενδιαφερον...και λοιπόν ήρθε η ώρα να φύγουμε για το φροντιστήριο.Εκει θα συμβούν πολλά πράγματα.

" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 " Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon