-{ Part 25 }-

226 9 0
                                    

Μείναμε μόνοι...
Η στιγμή που περίμενα...
Μόλις έφυγε ο Ρήγας κατευθείαν με έπιασε και με φίλησε.Ήταν αυτό που χρειαζόμουν.
Πολυχρόνης:Θα κλέψω κάποια λεφτά από τον Ρήγα θα βάλω και από τα δικά μου κάποια και θα φύγουμε μαζί.Στο υπόσχομαι.
Εγω:Το θέλω πολύ!
Πολυχρόνης:Εγώ πιο πολύ!
Είπε και συνέχισε να με φιλαει.
Εγω:Θέλω να είσαι ο πρώτος μου σε ότι και αν κάνω...
Πολυχρόνης:Θα είμαι ψυχή μου...για εμένα μπορεί να μην είσαι η πρώτη μου αλλά σε αγαπάω και σε λατρεύω μωρό μου.
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΜΟΥΛΑΡΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ!
Συνεχίσαμε να φιλιομαστε για παραπάνω ώρα μέχρι που έβαλε το χέρι του μέσα από την μπλούζα μου...Την έβγαλα από μόνη μου χωρίς δεύτερη σκέψη εβγαλα και την δική του και μου ξεκουμπωσε ίσα ίσα το τζιν.Του ξεκουμπωσα και γω το παντελόνι όχι που θα τον άφηνα έτσι ΜΟΥΑΧΑΧΑ και συνεχίσαμε να φιλιομαστε (οχι τιποτα παραπανω γιατι δεν ειμουν ετοιμη).Σημαδια δεν μου άφησε γιατί έτσι και τα έβλεπε ο Ρήγας θα γινόμασταν και εγώ και ο Πολυχρόνης ένα με το χώμα.
Πολυχρόνης:Μακάρι να μπορούσαμε να ζήσουμε κάπου μαζί χωρίς να φοβόμαστε ότι θα μας δει κάποιος.
Εγω:Και γω το θέλω απλά...ο Ρήγας;
Πολυχρόνης:Δεν θα του πούμε κάτι εγώ θα του πω ότι έφυγα μόνιμα κάπου αλλά δεν θα ξέρει ότι είμαστε μαζί και θα ζήσουμε μαζί εκεί που θέλουμε.
Εγω:Χμμ όλα τα έχεις σχεδιασει;
Πολυχρόνης:Για μας μωρό μου κάνω τα πάντα!
Είναι ένας από τους πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής μου και δεν θέλω με τίποτα να τον χάσω σίγουρα.Ενα δυορο μετά ακούσαμε πόρτα.Αμεσως ντυθηκαμε και μπήκε μέσα ο Ρήγας.
Ρήγας:Γιατί είσαι ξεμαλλιασμενη;Πολυχρονη επίσης δίνε του και ευχαριστώ που έκατσες.
Πολυχρόνης:Τίποτα και όποτε θες μου λες ετσι;
Ρήγας:Ναι ρε μπρο εννοείται!
Εγω:Α και είμαι ξεμαλλιασμενη γιατί κοιμόμουν...
Πολυχρόνης:Καλά εγω φεύγω αντε μπαι. (είπε και μου έκλεισε το μάτι χωρίς βέβαια να το δει ο Ρηγας)

" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 " Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon