Μία εβδομάδα μετά:
POV ΡΗΓΑ:
Σήμερα είναι η μεγάλη μέρα.Ευτυχώς τελειώνουμε το μάθημα στις 22:00 το βράδυ,οπότε λιγοστεύουν οι πιθανότητες,ώστε να μας δει κάποιος.Έβαλα μέσα στην τσάντα μου υπνωτικό,σκοινιά,μαντήλια για τα μάτια και για το στόμα αντίστοιχα και φυσικά το όπλο μου,γιατί ποτέ δεν ξες με την μικρή.
POV ΣΟΦΙΑΣ:
Έχει περάσει μία εβδομάδα,από τότε που μίλησα τελευταία φορά με τον Ρήγα.Η αλήθεια είναι,ότι είμαι πολύ ανακουφισμένη με όλο αυτό,που δεν με πλησιάζει και ελπίζω να συνεχιστεί έτσι.Μόλις τελείωσε το μάθημα,βγήκα από την τάξη με προορισμό το σπίτι μου.
POV ΡΗΓΑ:
Επιτέλους,τελείωσε το μάθημα.Περιμέναμε με τα αγόρια να απομακρυνθεί λίγο και μετά να την ακολουθήσουμε.Μπήκε στο αμάξι ο Πολυχρόνης,γιατί ως γνωστόν εγώ και αυτός είμαστε οι μόνοι ανήλικοι από την mafia που ξέρουμε να οδηγάμε,μπήκε στην θέση του οδηγού,ο Γιάννης μπήκε στην θέση του συνοδηγού και εγώ πήγα και την ακολούθησα.
POV ΣΟΦΙΑΣ:
Ένιωσα κάποιον να με ακολουθάει.Δεν γύρισα να κοιτάξω δεν ήθελα.Σε κάποια φάση άκουσα τα βήματα να πλησιάζουν όλο και πιο πολύ προς τα εμένα οπότε άρχισα να τρέχω.Άρχισε να τρέχει και αυτός από πίσω μου δεν είχα καταλάβει ποιος ήταν οπότε γύρισα να τον κοιτάξω.Ο Ρήγας;Τι πράγμα;Γιατί;Συνέχισα να τρέχω,πέταξα κάτω την τσάντα μου ώστε να τρέχω καλύτερα και σε κάποια φάση στην ευθεία που έτρεχα πέρασε ένα αμάξι το οποίο οδηγούσε ο Πολυχρόνης,ο Γιάννης είχε κατέβει να πάρει την τσάντα που έριξα ώστε να μην αφήσουν αποτυπώματα και με περικύκλωσαν.Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα πέρα από το να φωνάξω.
Εγώ:Βοη-
Ήρθε αμέσως ο Ρήγας και μου έκλεισε το στόμα ώστε να μην συνεχίζω να φωνάζω και στην συνέχεια ο Πολυχρόνης έβγαλε το υπνωτικό.Το έδωσε στον Ρήγα και έπεσα λιπόθυμη πάνω του.Με έβαλαν στο αυτοκίνητο και κατάλαβα δεν θα περάσω καθόλου καλά αυτές τις μέρες.
BINABASA MO ANG
" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 "
AdventureΔύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες,που τυχαίνει να είναι συμμαθητές στο ίδιο φροντιστήριο...μία απαγωγή,η οποία κάνεις δεν θα περίμενε.Άραγε πως θα καταλήξουν αυτοί οι δύο; { ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ }