Ρηγας:Ω έλα τώρα γατάκι...ξέρω ότι δεν κοιμάσαι!Και μου αρέσει τρελά που με φοβάσαι.Σηκω είπα!
Δεν είχα άλλη επιλογή σηκώθηκα και με πλησίασε κατευθείαν και με έριξε πίσω.Ειμασταν σε απόσταση αναπνοης...κάτσε σε τι ειμασταν;
Εγω:Φυγε παλιοανωμαλε παιδεραστή ΦΥΓΕ ΕΙΠΑ!
Ρηγας:Σ σ σ σ δεν θες να νευριασω...
Εγω:Αν δεν φύγεις από πάνω μου θα νευριασω εγώ.ΕΙΣΑΙ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ ΓΑΜΩ!
Ρηγας:Α α α ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ σου έμαθε να μου αντιμιλας;
Εγω:Τι σχέση έχει τώρα ο Πολυχρόνης;
Ρηγας:Σκασε γαμω την πουτανα μου!Εμείς οι δύο θα περάσουμε καλά σήμερα.
Πολυχρόνης:ΡΗΓΑ ΦΥΓΕ!
Ρηγας:Τι κάνεις εσύ εδώ ρε;
Πολυχρόνης:ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΙΑ ΓΑΜΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΕΤΣΙ!ΠΗΓΑΙΝΕ ΝΑ ΣΥΝΕΛΘΕΙΣ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΝΑΕΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΣ ΜΙΛΗΣΩ!
Ρηγας:Μιλησε της ελεύθερα.Αδερφια είμαστε έτσι και αλλιώς...τα αδέρφια μοιράζονται τα πάντα μεταξύ τους.
Πολυχρόνης:Ωραία Σοφία θα σε πάρω να πάμε μια βόλτα να πάρεις λίγο αέρα.
Ρηγας:Οπα;Και εσύ είσαι υπεύθυνος για όλο αυτό που γινεται;Ποιος το ορισε;Εγώ κάνω κουμάντο αδερφούλη.Για αυτό δεν ήθελες να μου το πεις ετσι;Εμένα θα ακούς!
Πολυχρόνης:Αμα θέλω Ρήγα!Είμαστε αδέρφια αλλά σε περνάω 1 χρονο.
Ρηγας:Εμένα με ρωτησες;
Πολυχρόνης:Όχι και δεν πρόκειται! (είπε και τον χτυπησε)
Εγω:Πολυχρονη τι εκανες;
Πολυχρόνης:Τίποτα πάμε εμείς θα συνέλθει ολόκληρη mafia διοικεί αυτό θα τον πειράξει ένα κλωτσιδι στα πλευρα;
Ρηγας:ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΓΑΜΩ!ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ!
Πολυχρόνης:Θα φας κι άλλες αν συνεχίσεις!
Ρηγας:ΑΟΥΥ ΓΑΜΩ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕΙΣ!
Πολυχρόνης:ΑΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΓΛΙΤΩΝΕΙΣ!ΠΑΜΕ ΣΟΦΙΑ! (είπε και έβγαλε το κλειδί και κλειδωσαμε τον Ρήγα στο δωματιο και πήγαμε την βόλτα που μου ελεγε).
Εγω:Πολυχρονη...γιατί είσαι τόσο καλός μαζί μου;
Πολυχρόνης:Νομίζω μου αρέσεις!
Είπε και με έπιασε και με φιλησε!
BINABASA MO ANG
" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 "
AdventureΔύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες,που τυχαίνει να είναι συμμαθητές στο ίδιο φροντιστήριο...μία απαγωγή,η οποία κάνεις δεν θα περίμενε.Άραγε πως θα καταλήξουν αυτοί οι δύο; { ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ }