-{ Part 29 }-

197 8 0
                                    

POV ΡΗΓΑ:
Έχω σκεφτεί τι θα κάνω με την μικρή.Αν την απειλήσω ότι θα σκοτώσω τις φίλες της από τα αγγλικά θα κάνει πίσω σίγουρα και θα παραδοθεί ξανά στα δικά μου χέρια.Νομίζω έγινα σαφής για το τι είμαι ικανός να κάνω για να την έχω όλη δική μου.Για κανέναν άλλον.ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ!
POV ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ:
Κάτι πρέπει να κάνω και γρήγορα μάλιστα.Πρέπει να φύγουμε από δω γιατί ο Ρήγας δεν θα το αφήσει για πολύ.Πιστεύω ότι δεν τα έχει παρατήσει και ότι έχει σχέδιο για να την πάρει πίσω.Κάτι που θα γίνει πάνω από το πτώμα μου όμως.ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΩ!
POV ΣΟΦΙΑΣ:
Περιμένω τον Πολυχρόνη να έρθει για να σκεφτούμε τρόπο ώστε να το φύγουμε από δω.Είναι πολύ δύσκολο γιατί φοβάμαι ότι ο Ρήγας θα μας βρει όπου και αν πάμε.Έχω αυτό το ένστικτο αλλά δεν πρέπει να το σκέφτομαι τόσο όσο θα είμαι δίπλα σε αυτόν που είμαι ευτυχισμένη και όχι σε αυτόν που είμαι δίπλα του και νιώθω κατευθείαν τον τρόμο να έρχεται μέσα μου.
Πολυχρόνης:Επ
Έτρεξα κατευθείαν κατά πάνω του τον αγκάλιασα και τον φίλησα.
Πολυχρόνης:Μου έλειψες!
Εγώ:Και μενα!
Συνεχίσαμε για κάμποσα λεπτά.Η Παναγιώτα έλειπε είχε πάει βόλτα οποτε ειμασταν μόνοι μας.
Πολυχρόνης:Τι λες να κανουμε;
Εγω:Δεν έχω ιδέα!
Πολυχρόνης:Έχουμε ακόμα καιρό να σκεφτούμε το πως θα φύγουμε.
Χτυπάει το κινητό του...
Ρήγας:Έλα Πολυχρόνη!
Πολυχρόνης:Έλα μπραδερ τι λεει;
Ρηγας:Καλά να μωρέ εδώ έχω τα κορίτσια από το φροντιστήριο και τις συμμαδευω με όπλο.
Πολυχρόνης:Γιατί;Ρήγα λογικεψου!
Ρηγας:Όχι όχι αν δεν βρούμε την Σοφία μέχρι αύριο θα τις έχω σκοτώσει!
Πήγα να μιλήσω αλλά ο Πολυχρόνης μου έκλεισε το στόμα κατευθείαν και μου έκανε νεύμα να μην μιλήσω.
Πολυχρόνης:Οκ μπρο αντε ας αρχίσουμε το ψάξιμο.
Ρηγας:Έτσι σε θέλω μπραδερ αντε τα λεμε!
Αυτοί από ποτέ λέγονται μπραδερ μεταξύ τους;Τι έχω χασει;
Εγω:Κατά πρωτον θα παραδοθω σε αυτόν γιατί τα κορίτσια δεν φταίνε σε τίποτα
Πολυχρόνης:Πάνω απ το πτώμα μου!
Εγω:Βλέπεις να έχω άλλη επιλογή;Εγώ τον τυφλωσα στον έρωτα άρα πρέπει να παραδοθω τα κορίτσια δεν φταίνε πουθενά.
Πολυχρόνης:Πιστεύεις θα σε αφήσω;
Εγω:Πολυχρόνη άκουσε με.Ετσι και αλλιώς θα είμαστε αρκετά συχνά μαζί.Ο Ρήγας ούτε που νοιάζεται για μενα για αυτό σε βάζει να κάθεσαι μαζί μου και αυτός να βγαίνει.
Πολυχρόνης:Έχεις και ένα δίκαιο.Αντε θα τον πάρω τηλέφωνο και θα πω ότι σε βρήκα.
Εγώ πήγα μίλησα στην Παναγιώτα της είπα πως θα γίνουν τα πράγματα και μου είπε να είμαι πάρα πολύ προσεκτική.
POV ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ:
Γαμω τον Ρήγα γαμω!
Πολυχρόνης:Έλα Ρήγα την βρήκα.Ηταν με μια φίλη της βόλτα την εντόπισα.
Ρηγας:Εσύ είσαι καλός ρε!Πες της συναντηση στο *****.
Πολυχρόνης:Οκ!
POV ΣΟΦΙΑΣ:
Ήρθε και μου είπε που θα τον συναντήσω με πήγε μέχρι εκεί μου έδωσε ένα τελευταίο φιλί και βγήκα από το αυτοκίνητο.
Ακόμα δεν είχε έρθει και τον περίμενα για 2 λεπτά.
Ρηγας:Γεια πριγκίπισσα!
Τι με ειπε;
Εγω:Γεια!
Ρηγας:Ω έλα τώρα δεν χαίρεσαι που με βλέπεις μετά από τόσο καιρο;
Εγω:Δεν βλέπω να έπεσες και σε κατάθλιψη!
Ρηγας:Επιτέλους θα ξαναανταμωσουμε πριγκίπισσα!
Εγω:Φτανει πάμε σπίτι.
Ρηγας:Ορεξουλες;
Εγω:Σκασε γαμω το κέρατο μου!
Ρηγας:Αντε πάμε έτσι με απειλές εσύ αλλιώς δεν καταλαβαίνεις.
Είπε και με έπιασε και με φιλησε.Ενα έχω να πω σαν τον Πολυχρόνη δεν έχει!
Ρηγας:Μου έλειψες πριγκίπισσα!
Εγω:Σταμάτα να με λες έτσι.
Του το είπα γιατί έτσι με φωνάζει ΜΟΝΟ ο Πολυχρόνης!
Ρηγας:Γιατι;Δεν σου αρέσει;Είσαι η πριγκιπισσουλα μου.
Εγω:Δεν είμαι δικιά σου.
Ρηγας:Και ποιανού εισαι;
Ωχ τι του λες τωρα...έτσι όπως τα έκανες Σοφία λουσα τα τωρα.

" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 " Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon