-{ Part 8 }-

345 14 0
                                    

POV ΣΟΦΙΑΣ:
Έχω βαρεθεί την ζωή μου.Κοίταξα το ρολόι που είχε το δωμάτιο.Ήταν 21:00 η ώρα και ακόμα δεν έχει γυρίσει σπίτι.Ξαφνικά ακούω πόρτα και ακούω...γυναικεία φωνή;Τι;Άνοιξε η πόρτα του δωματίου του και υποθέτω είχαν μπει μέσα.Για 10 λεπτά δεν ακούστηκε κάτι αλλά μετά από 10 λεπτά άρχισαν να ακούγονται αναστεναγμοί.Ελεος εδώ βρήκαν να το κάνουν;Επίσης τι πράγμα;Έφερε γκομενα ενώ είμαι εγώ εδω;Δεν μας τα λες καλά κύριε Ρήγα.Με έχει κλειδώσει κι ολας και θελω νερό γαμω το σπιτι του.Αρχισα να κλαίω στην σκέψη και μόνο του τι γίνεται αυτήν την στιγμή.Με έχει κλειδώσει,είναι διπλα με γκομενα,τι θέλει να πετύχει με αυτο;Με αυτές τις σκέψεις με πήρε ο ύπνος.
POV ΡΗΓΑ:
Ξέρω ότι αυτό που έκανα δεν ήταν ωραίο αλλά εμένα αυτό το πράγμα με κρατάει σε διάθεση και εφόσον δεν μπορώ να κάνω κάτι με την μικρή προτίμησα να το κάνω με κάποια απ το κλαμπ που πήγα.Μόλις τελειώσαμε την διέταξα να φύγει κατευθείαν και αυτό έκανε.Έκανα ένα μπάνιο για να συνέλθω έβαλα μόνο φόρμα και πήγα στο δωμάτιο της μικρής να δω τι κάνει.Κοιμοταν.Ε τι άλλο περίμενες να κάνει βλακα.Λες να μας ακουσε;Αχ τι λέω το μισό τετράγωνο παιζει να μας ακουσε αυτή δεν θα μας ακουσε;Πήγα της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο και πήγα για ύπνο γιατί αύριο έχουμε φροντιστήριο.

" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 " Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon