-{ Part 35 }-

172 8 2
                                    

POV ΡΗΓΑ:
Πέρασαν 4 μέρες.Επιτέλους σήμερα γυρνάω στην μικρή μου.
Μπαίνω στο σπίτι και το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να πάω στο δωμάτιό της.Δεν την βλέπω μέσα.Που στον διάολο είναι;Λες πάλι ο Πολυχρόνης να την έβγαλε βόλτα για να πάρει καθαρό αέρα;Ρήγα σοβαρέψου είναι 6 το πρωί τέτοια ώρα ο κόσμος κοιμάται.Λοιπόν πρέπει να βάλω τα πράγματα σε μία σειρά.Πήρα κατευθείαν τηλέφωνο τον Πολυχρόνη.
Ρήγας:Έλα ακούς...που είστε;
Πολυχρόνης:Εσύ που είσαι γύρισες;
Ρήγας:Ναι και περιμένω να δω την μικρή μου.
Πολυχρόνης:Έχω δεύτερη γραμμή θα σε ξαναπάρω.
Τι είχε;Αποκλείεται...μα δεν ακούστηκε κανένα τουκ τουκ για δεύτερη γραμμή.Δεν μας τα λέει καλά ο Πολυχρόνης...εκτός και αν...ΟΧΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ!Πήγα αμέσως στο υπόγειο να τσεκάρω της κάμερες της εισόδου.Ναι έχω κάμερες στο σπίτι μου χωρίς να το ξέρει ΚΑΝΕΝΑΣ ούτε καν ο αδερφός μου.Τους είδα να...φιλιούνται;Τι διάολο;Αυτοί οι δύο...τα έχουν;Πίσω από την πλάτη μου;Θα τον σκοτώσω.Αμέσως προσπάθησα να βρω την τοποθεσία του Πολυχρόνη μέσα από το snapchat.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ;ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ;Τι κάνει εκεί;Βασικά λάθος.ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΕΙ;Έριξα ένα χαμόγελο.Ας απολαύσει ο Πολυχρόνης την τελευταία του μέρα με την μικρή μου γιατί δεν πρόκειται να τον αφήσω ζωντανό μετά από αυτό.Έκλεισα αμέσως εισιτήρια για Νέα Υόρκη.Θα δούμε ποιος έχει τα μεγαλύτερα κότσια Πολυχρόνη.ΘΑ ΣΕ ΕΚΔΙΚΗΘΩ ΓΙΑ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ.

" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 " Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon