POV ΡΗΓΑ:
Ετοιμαστηκαμε και ξεκινήσαμε για το φροντιστήριο.Αλλος στην θέση μου δεν θα το επετρεπαι αλλά είναι ένας λόγος ώστε να βγαίνουμε λίγο έξω και έτσι και αλλιώς αφού όπως είπα εξ αρχής απειλησα τους καθηγητές δεν χρειάζεται να φοβάμαι για τίποτα.
POV ΣΟΦΙΑΣ:
Γενικότερα δεν περίμενα τέτοια στάση από αυτόν.Ειναι πολύ πουστης και αυτό που κάνει θεωρείτε παράνομο κανονικά αλλά δεν λέει να το καταλάβει.Και αυτοί οι καθηγητές εκεί πέρα στο φροντιστήριο πραγματικά φοβουνται τις απειλές του;Είναι τόσο αξιολυπητοι όλοι τους που μόνο η πάρτι τους τους νοιάζει όχι να βοηθήσουν ένα 15 χρονών κορίτσι να ζήσει την ζωή του.Τι να πει κανείς...υπάρχουν ακόμα τέτοιοι άνθρωποι στις μέρες μας δυστυχώς.
Ρήγας:Κάτσε από την μέσα πλευρά θα κάτσω από την έξω μην γίνει καμιά μαλακια.
Εγω:Μα δεν θα γ-
Ρηγας:Με άκουσες.
Ξεκίνησε το μάθημα κάτσαμε ένα θρανίο μπροστά από τα κορίτσια δεν έγινε κάτι το ιδιαίτερο μόνο τα κορίτσια μου έριχναν κλέφτες ματιές που και που για να τσεκάρουν πως είμαι και το κατάλαβα γιατί όταν ο Ρήγας κοιμόταν πάνω στο θρανίο εγώ γυρνούσα το κεφάλι μου και σε κάποια φάση έτσι όπως το γύρισα έγινε το εξής σκηνικό.
Ρήγας:Μην ξαναγυρίσεις γιατί δεν θες να με δεις να αγριευω.
Εγω:Νταξει παιδί μου χαλαρ-..
Ρηγας:ΜΙΛΗΣΑ!
Α σλατινα ηρεμισε! (Αυτό όμως το είπα από μέσα μου όποτε δεν το άκουσε κανένας άλλος εκτός από εμένα)
Εγω:Καλά νταξει!
Είπα και ξάπλωσα πάνω στα θρανίο γιατί κουράστηκα να τον ακούω.Μολις ξάπλωσα ένιωσα ένα χέρι γύρω μου.Ηταν το δικό του το είχα καταλάβει.Με αγκάλιασε και ξάπλωσε δίπλα μου.Μολις τελείωσε το μάθημα πήγαμε σπίτι.
-------------------------------------------------
Πέρασε ένας ολόκληρος μήνας.Με τον Ρήγα δεν έχουμε καθόλου καλές σχέσεις ακόμα καλύτερα κι ολας δηλαδή.Σημερα έχουμε φροντιστήριο αλλά ο Ρήγας δεν θα πάει γιατί έχει κάτι δουλειές και θα έρθει να με πάρει ο Πολυχρόνης για να πάω μαζί του φροντιστήριο.Χμμ λες;
BINABASA MO ANG
" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 "
AdventureΔύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες,που τυχαίνει να είναι συμμαθητές στο ίδιο φροντιστήριο...μία απαγωγή,η οποία κάνεις δεν θα περίμενε.Άραγε πως θα καταλήξουν αυτοί οι δύο; { ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ }