Φροντιστήριο:
Ρηγας:Χαχαχα αφού μλκ δεν μπορούν να το συνειδητοποιησουν ότι τα πηγαίνουμε καλά και ότι τα έχουμε.
Εγω:Ποιος θα το πίστευε;
Ρηγας:Σωστό!
Κυρια:Μην μιλάτε σας παρακαλώ!
Εγω:Εντάξει συγγν-...
Ρηγας:Είμαστε επίσημα ζευγκάρι μπορούμε να κάνουμε ότι γκουσταρουμε...
Είπε στα αστεία και όλη η τάξη άρχισε να γελάει.Αμεσως κοίταξα την θέση του Πολυχρόνη και ήταν εκεί.Α ρε Πολυχρόνη που είσαι αγόρι μου;
Ρηγας:Λοιπόν επειδή ξέρω τι κοιτάς γύρνα το κεφάλι σου σε εμένα.
Εγω:Ναι σορρυ απλά αφέθηκα.
Ρηγας:Το που αφερεθηκες είναι το θέμα.Τελος πάντων σε συγχωρώ.
Εγω:Σορρυ και πάλι ξέρω ότι σου ήταν κακό αυτό που μόλις έγινε.
Ρηγας:Ναι οκ δεν πειράζει.
Εγω:Σ αγαπώ...
Ρηγας:Εγώ πιο πολύ!
---------------------------------------------
Σήμερα ήταν η αλλαγή του χρόνου.Θα την περνούσαμε μαζί αυτήν την μέρα πράγμα που ακούγεται και σε εμένα αλλά και σε αυτόν πολύ τέλειο.
Ρήγας:Έτοιμη;Πάμε στην σοφίτα.
Εντομεταξύ ανεβήκαμε πάνω και ήταν απλά τέλεια.Τα είχε φροντίσει όλα.Υπήρχε φαγητό και ένα κρεβάτι που θα κοιμόμασταν εκεί.
Εγώ:Ρε τι τέλειο που το κανες.
Ρηγας:Χαίρομαι που σ αρέσει.
Φάγαμε και μετά συζητούσαμε για άκυρα θέματα και ούτε που καταλάβαμε πως πέρασε η ώρα.
Ρηγας: 23:59 πάμε;
Ταυτόχρονα:20,19,18,17...3,2,1 Καλή Χρονιαααα!
Φωναξαμε και αγκαλιαστήκαμε.Ηταν ακριβώς αυτό που χρειαζομασταν και οι δύο.
Ρηγας:Καλή χρονιά και εύχομαι να είμαστε για πάντα μαζί.
Εγω:Και γω!
Με φιλησε.Ο μπρο είναι απλά καταπληκτικός.
----------------------------------------------
4 μήνες μετα:
Σήμερα είναι τα γενέθλια μου...ΓΕΙΙΙΙ η καλύτερη μέρα του κόσμου.
Ρηγας:Εππ να ζήσεις Σοφία και χρόνια πολλά μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά παντού να σκορπίζεις της νιώτης το φως και όλοι να λένε να μια σοφός.
Εγω:Ρεε ήταν τόσο κιουτ.Σ αγαπώ.
Ήταν μια τούρτα με τα αρχικά μας.
Ρηγας:Δεν μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω.
Εγω:Τι λες ρε;Πας καλα;Αυτό και πολύ είναι.
Ρηγας:Σ αγαπάω αγάπη μου.
Εγω:Και γω σ αγαπάω καθ σε ευχαριστώ.
Ρηγας:Έγινες 16 γειι...τον άλλον μήνα γίνομαι εγώ 17!
Εγω:Χμμ να δω τι θα σου κάνω.
Ρηγας:Τίποτα εσύ μου αρκείς.
Εγω:Μωρέ πολλά παραπάνω αξίζεις αλλά θα το δούμε κύριε Ρήγα.
Ρηγας:Οκει κυρία Σοφία.Παω κάτω να ετοιμάσω πρωινό θα έρθεις;
Εγω:Μπα θα σε περιμένω εδώ.
Ρηγας:I will be back in few minutes.
POV ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ:
Νομιζει ο Ρήγας ότι πεθανα;Χαχαχα αν το νομίζει είναι πολύ γελασμένος.Γελαει καλύτερα οποίος γελάει τελευταίος Ρήγα.Εμαθα που μένει ο Ρήγας από τα κορίτσια στο φροντιστήριο.Οποτε είπα να κάνω μια επίσκεψη σε αυτόν και στην πολυαγαπημενη μου κοπέλα.
Μπήκα απο την πόρτα του μπαλκονιού τους...και τους είδα να...αγκαλιαζονται και να φιλιούνται;Τι;Αυτοί οι δυο;Που τρωγοντουσαν σαν τον σκύλο με την γατα;Δεν μας τα λένε καλά.Αφου η μικρή το απολαμβάνει με τον αδερφό μου ήρθε η ώρα να την απολαύσω και εγώ με τον δικό μου τρόπο.
BINABASA MO ANG
" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 "
AdventureΔύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες,που τυχαίνει να είναι συμμαθητές στο ίδιο φροντιστήριο...μία απαγωγή,η οποία κάνεις δεν θα περίμενε.Άραγε πως θα καταλήξουν αυτοί οι δύο; { ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ }