-{ Part 24 }-

233 8 0
                                    

Μόλις διακόψαμε το φιλί...
Εγώ:Πολυχρόνη...κοίτα...δεν είναι ότι δεν μου αρέσεις...μου αρέσεις...και πολύ μάλιστα...μου έχεις φερθεί με ένας τρόπο,με τον οποίο δεν μου έχει φερθεί ούτε ο Ρήγας.Και σε εμένα μου αρέσεις,απλά άμα είναι να τα έχουμε,θα τα έχουμε κρυφά από τον Ρήγα.Και επίσης πρέπει να κάνουμε ότι με μισείς πλέον,για να σε αφήνει να κάθεσαι μαζί μου,όταν θα λείπει ο Ρήγας για δουλειές.
Πολυχρόνης:Οργανωμένο σκηνικό έτσι;
Εγώ:Ε είδες! (είπα και αρχίσαμε να γελάμε)
Με έπιασε και με ξαναφίλησε.Παιδιά φιλάει θεϊκά.Εντάξει κατά 1% φιλάει καλύτερα ο Ρήγας,αλλά δεν με νοιάζει αρκεί να έχω αυτόν στην ζωή μου.Κάναμε μία μικρή βόλτα και με γύρισε σπίτι.Μπήκαμε μέσα μου και έδωσε ένα τελευταίο φιλί.
Πολυχρόνης:Λοιπόν πάμε έτσι όπως είπαμε ε;Σ αγαπώ!
Εγώ:Πάμε ναι και 'γω σ αγαπώ!
Ανεβήκαμε πάνω.Ο Ρήγας κοιμόταν α καλά στον κόσμο του,ο τύπος κοιμάται και η τύχη του δουλεύει.
Πολυχρόνης:ΡΗΓΑ ΞΥΠΝΑ!
Ρήγας:Ε...τι έγινε;Γιατί με ξυπνήσατε;Γιατί πονάει το κεφάλι μου;
Πολυχρόνης:Θα σου 'λεγα τώρα,αλλά έχε χάρη.Του 'δωσες και κατάλαβε του ποτού έτσι;
Ρήγας:Και για να έχουμε καλό ερώτημα,εσείς τι δουλειά έχετε μαζί;
Πολυχρόνης:Δεν θυμάσαι που σε βάρεσα και σου είπα ότι θα βγούμε βόλτα;Ε τότε η κυρία από εδώ προσπάθησε να το σκάσει!
Ρήγας:Τι έκανε λέει;
Πολυχρόνης:Ναι Ρήγα όπως τα ακούς!
Είμουν έτοιμη να με πιάσει νευρικό αλλά κρατήθηκα...
Ρήγας:Ε κοπελιά από εμάς δεν ξεφεύγεις!
Από εσένα μπορεί από τον Πολύχρονη πάλι φεύγω οπότε θέλω πετώντας!
Πολυχρόνης:Για αυτό μπρο δεν πρέπει να την ξανααφησουμε μόνη της πάντα ένας από τους δύο θα είναι μαζί της!
Ρήγας:Όντως εγώ σε 2 ώρες έχω δουλειά θα κάτσεις;Ή έχεις να κάνεις κάτι;
Πολυχρόνης:Θα κάτσω!
Ομγ παιδιά τον θέλω τον τύπο έχει ακυρώσει 2 δουλειές του για να κάτσει μαζί μου δεν τον παντρεύεται απευθείας μετά από αυτό;Ωραία θα περάσουμε σε 2 ώρες πάντως ομγ!!!

" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 " Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon