-{ Part 11 }-

298 11 0
                                    

Σήμερα,είναι η μέρα,που θα επιχειρήσω,να το σκάσω.Ξέρω,δεν ακούγεται και ότι πιο save στην προκειμένη φάση,αλλά δεν χάνω,από το να προσπαθήσω.Ετοιμάστηκα και περιμέναμε μαζί με τον Ρήγα,να έρθει ο Πολυχρόνης.Μόλις ήρθε,άρχισε να χτυπάει τόσο δυνατά η καρδιά μου,που νόμιζα πως θα βγει έξω.Να 'ναι καλά οι άνθρωποι,που είπαν στον Ρήγα,να πάει για δουλειά σήμερα.
Ρήγας:Πολυχρόνη.Έλα λίγο να σου πω κάτι,ιδιαιτέρως.
Το "τόνισε" αυτό το ιδιαιτέρως,μιλάμε ο τύπος λες να με κατάλαβε;Αλλά τι λέω;Για τον αρχηγό της mafias μιλάμε.Αν δεν με καταλάβει αυτός,τότε ποιος;Το καλό είναι,ότι δεν θα είναι εκεί και δεν θα προσπαθήσει να με πιάσει ΜΟΥΑΧΑΧΑ!
Πολυχρόνης:Πες μου,τι θες;
Ρήγας:Πρόσεχε την μικρή,γιατί αν την χάσεις έστω και για λίγο από τα μάτια σου,δεν θα σου βγει σε καλό.
Πολυχρόνης:Το ξέρω ρε μπρο.
Ρήγας:Άντε μπράβο.Και πρόσεχε...ικανή την έχω να το σκάσει.
Πολυχρόνης:Μείνει ήσυχος.
Ρήγας:Ωραία θα μείνω...το ελπίζω δηλαδή.
Πολυχρόνης:Καλά μπρο τα λέμε άμα είναι.
Ρήγας:Τα λέμε.
Ήρθε ο Πολυχρόνης και αρχίσαμε να περπατάμε προς το φροντιστήριο.Θα ζητήσω να πάω για νερό και θα φύγω.Ναι αυτό θα κάνω.Ναι αλλά αν ζητήσει να έρθει μαζί μου για να με παρατηρεί;Αν και δεν νομίζω γιατί θα είναι η γραμματέας κάτω.Αγχώνομαι λίγο.Σοφία ή τώρα ή ποτέ.

" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 " Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon