Μου έφτιαξε να φάω.Ο Θεός να το κάνει φαγητό.Εν τέλη δεν το άγγιξα καν.
POV ΡΗΓΑ:
Έλεος πάλι δεν έφαγε τίποτα.Της λες για τα παιδάκια στην Αφρική ή όχι;Ναι οκ το καταλαβαίνω ότι δεν είμαι ο καλύτερος σεφ στην Ελλάδα αλλά θα έπρεπε να το εκτιμήσει και να το φάει.Ντάξει μωρέ δεν είναι και για ξερασμα η άλλη μιλάμε πήγε να ξερασει.Λιγο παραπάνω αλάτι είχε.Νταξει σκάω κατάλαβα.Δεν ξαναμαγειρευω.Εχω δύο φιλαράκια.Τι λέτε να τα φέρω να δούμε μουντιάλ;Ή να πάω με την μικρή μου να κάτσουμε πανω;Θα κάνω το πρώτο μόνο και μόνο γιατί η μικρή τελικά κοιμήθηκε.
Δημήτρης:Τι έγινε ρε μπρο;
Ρήγας:Τίποτα μωρέ είπα να κάτσουμε να δούμε λίγο μουντιάλ.
Γιαννης:Καλά έκανες έτσι και αλλιώς βαριόμουν.
Ρηγας:Παιδιά θέλω να μου υποσχεθείτε κάτι.
Δημητρης:Πες μας ρε μπρο.
Ρηγας:Δεν θέλω κανένας από τους δύο σας να την πέσει ξανά στην Σοφία.Δεν μπορώ με έχουν προδώσει είδη 2 ατομα δεν θέλω να αναγκαστώ να σκοτώσω κάποιον άλλον.Ποσο μάλλον αυτοί οι κάποιοι να είστε εσείς.
Γιαννης:Εμείς ποτέ δεν θα σε προδωσουμε μπρο.Και όσο για τον Πολυχρονη και τον Σάββα απλά ήταν πολύ φίδια για σενα.
Δημητρης:Ναι ρε μπρο προφανώς δεν θα κανουμε κάτι τέτοιο.Εμεις θα είμαστε πάντα δίπλα σου και ότι θες να μας το λες.
Ρηγας:Σας ευχαριστώ αλήθεια.
Γιαννης:Τίποτα ρε μπρο και ότι πραγματικά θες να μας το λες.
Δημητρης:Από τον Πολύχρονη εγώ δεν περίμενα κάτι τέτοιο αλλά ούτε και από τον Σάββα.
Ρηγας:Καλά ούτε εγώ προφανώς.Απο τον Σάββα κάτι είχα υποψιαστεί για τον Πολυχρονη δεν είχα ιδέα.
Γιαννης:Οι πιο κοντινοί σου άνθρωποι είναι αυτοί που σε προδίδουν γρηγορότερα.Δες εμάς.Καθε μέρα συναντιομαστε και ακόμα δεν σε έχουμε προδώσει και ούτε πρόκειται πάρα τις βρωμοδουλειες σου.Εμεις είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε.Δες τον Πολυχρόνη.Αδερφος σου...και σε πρόδωσε!
Ρηγας:Δεν είναι αδερφός μου.Και ούτε πρόκειται να γίνει.Ειδικα τώρα που πέθανε.Δεν αξίζει να λέγεται αδερφός αυτός ο άνθρωπος.
POV ΣΟΦΙΑΣ:
Ο Ρήγας ξέχασε να κλειδώσει την πόρτα οπότε άνοιξα και κατέβηκα κάτω ακουγοντας ομιλίες και σαν καλή κουτσομπολα έκατσα να ακούσω.
Μόλις είπε τα τελευταία λόγια για τον Πολυχρονη ένιωσα ένα κρακ να κάνει η καρδιά μου.Καταλαβα πόσο πληγώθηκε.Μετα απο αυτό δεν θέλω να τον ξαναπληγωσω.Θελω να είμαι δίπλα του σε ότι και αν κάνει.
Εγω:Ρηγα;
Ρηγας:Τι κάνεις εσύ εδω;Πως βγήκες από εκεί περα;
Εγω:Δεν είχες κλειδώσει και έλα να σου πω λίγο.
Γιαννης:Πήγαινε μπρο.
Δημητρης:Ναι όντως θα σε περιμένουμε.
--------------------------------------------
Εγω:Θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη για...ξέρεις.
Ρηγας:Ειι σε έχω συγχωρέσει.Που είσαι τώρα μαζί μου μου αρκεί.Παρολο που με ψάχνει η αστυνομία αφού είμαι μαζί σου δεν με νοιάζει τίποτα άλλο.
Εγω:Σε λατρεύω στο έχω ξαναπει;
Ρηγας:Ναι μωρό μου.
Εγω:Καλά εγω τώρα πάω πάνω.
Ρηγας:Πειράζει να τους διώξω τους άλλους και να έρθω μαζί σου;
Εγω:Όχι ρε μην το κάνεις.Αυριο ψησου να πάμε φροντιστήριο.
Ρηγας:Ψήθηκα άσχημα.
Εγω:Τέλεια πάω πάνω καληνύχτα.
Ρηγας:Δεν θες να κάτσεις μαζί μας;
Εγω:Μπα νύσταξα και βαριέμαι να δω και μπάλα οπότε πάω πάνω καληνύχτα.
Ρηγας:Καληνύχτα.Ελα να σου κάνω μια αγκαλιά βρε.Αφου δεν θες ακόμα να με φιλήσεις.
Εκείνη την στιγμή έκανα κάτι που ούτε ο ίδιος το περίμενε.Ενωσα τα χείλη μας σε ένα παθιασμένο φιλί.
Εγω:Μην το ξαναπείς αυτό.
Ρηγας:Αφού το λες εσύ δεν θα το ξανακάνω.
Εγω:Χιχιχι καλά πάμε.
Βγήκαμε έξω χωρίστηκαν οι δρόμοι μας και απλά ένιωθα ότι ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής μου.
BINABASA MO ANG
" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 "
AdventureΔύο τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες,που τυχαίνει να είναι συμμαθητές στο ίδιο φροντιστήριο...μία απαγωγή,η οποία κάνεις δεν θα περίμενε.Άραγε πως θα καταλήξουν αυτοί οι δύο; { ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ }