-{ 𝐏𝐚𝐫𝐭 7 }-

361 14 0
                                    

"𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒉𝒆𝒂𝒓 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒖𝒍𝒆𝒔 𝒃𝒂𝒃𝒚𝒈𝒊𝒓𝒍".

POV ΣΟΦΙΑΣ:
Κατέβηκα κάτω,για να πάω να ακούσω τους ηλίθιους κανόνες του.Είμαι σίγουρη,ότι θα πει μαλακίες,αλλά τι να κάνουμε...την θέλω την ζωούλα μου.
Ρήγας:Επιτέλους ήρθες.Λοιπόν μπαίνω κατευθείαν στο ψητό.
1) Δεν προσπαθείς να φωνάξεις,γιατί κανένας δεν περνάει από εδώ πέρα,οπότε άδικος κόπος.
2) Δεν προσπαθείς να το σκάσεις,γιατί όπου και αν πας θα σε βρω.
3) Θα είσαι όλη την ώρα στο δωμάτιο και θα κατεβαίνεις μόνο για να μαγειρεύεις και να κάνεις τις δουλειές του σπιτιού,ενώ είμαι εγώ παρών βέβαια.
4) Σε περίπτωση που κάνεις τις δουλειές σπιτιού,δεν μπαίνεις στο δωμάτιο μου.
5) Μην τολμήσεις και προσπαθήσεις να με μαχαιρώσεις,αν βρεις τυχών μαχαίρι,γιατί σε έχω γαμήσει.
6) Θα έρχονται οι κολλητοί μου αρκετά συχνά εδώ πέρα,αλλά και πάλι,θα είσαι κλειδωμένη στο δωμάτιό σου.
7) Θα σου αφήσω κάποια βιβλία,ώστε να μην βαριέσαι την ζωή σου και όταν θα έχω ελεύθερο χρόνο,θα έρχομαι να βλέπουμε καμία ταινία.
8) Με τα κορίτσια στο φροντιστήριο δεν θα μιλάς και γενικότερα με τα παιδιά εκεί ούτε καν με τους κολλητούς μου θα μιλάς.
9) Το δωμάτιο σου έχει μπάνιο,οπότε δεν χρειάζεται να βγαίνεις συχνά.
10) Μην προσπαθήσεις να γίνουμε φίλοι,γιατί δεν έχω όρεξη για τέτοια.
Pardon?Εγώ φίλη;Με αυτόν;Σε ποιο ουράνιο και τόξο;Τι όνειρα βλέπει;Η μάπα του είναι σαν εξωγήινος,προτιμώ να κάνω παρέα με εξωγήινους και να μιλάω μόνη μου με το κρεβατάκι μου,πάρα να εχω φάτσα κάρτα την μάπα του.
Ρήγας:You should hear the rules babygirl έτσι πάει.Και τώρα στο δωμάτιο σου.
Είπε και ανέβηκα στα γρήγορα για να μην βλέπω την μάπα του άλλο γιατί κυριολεκτικά είναι σαν να βλέπω εξωγήινο.Νταξει οκ είναι ωραίος αλλά ρε μλκ μου την σπάει.

" 𝐓𝐇𝐈𝐒 ⁱˢ 𝐭𝐡𝐞 ᵐᵃᶠⁱᵃ 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥 " Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon