Prolog <3

216 4 0
                                    

Hi nama aku Syifaa Imani Binti Zamani. Keluarga aku panggil syif, tak boleh blaa panggil aku Syiff Syiff apa ingat syiff malam! syiff siang kaa?! Haih aku teremo pulaaa.. Hehehe disebabkan adik-beradik aku ejek nama gitu, aku paksa dorang panggil ifa jelaa. Tapi kadang dorang ni bantai je panggil Syif blughhhh.

Aku anak keempat dari enam beradik, haa banyakkan? Semua cakap best ada bnyak adik-beradik, bagi aku best tapi ada juga tak best... hermm...nak tahu kenapa? Nanti aku cerita hehehehe.

So aku ada 3 besfrennn forever until Jannah ececece! Orang cakap besfren tak bagus ada lebih dari 3 kan? Apa aku kisah janji dorang baik sudahlah. Mula dengan  Jannah Jameela dia jenis gedik-gedik dan kuat berangan! Besfren kedua pula Ivy Inara dia ni pula jenis tegas dan power math cakaplahhh apapun math dia boleh jawabb punya ah. Last pulaa Solehah Husna ya Allah nama pun ciri-ciri wanita solehah ni haa memang dia terlebih solehah, dia karakter ala-ala ustazah sikit tapi jangan risau dia masuk air, haa sekali dia buka mulut dia semua insaf hahahaha...

Siapa sangka dari sekolah menengah sampailah study university kami sama kecuali Solehah Husna ni dia belajar dekat kampung. Sedih juga tapi nak buat macam mana kan dia jaga nenek dia sakit.

Malas nak cerita lebihhh, nanti cerita lagi ehhh..

Bismmillah, maaflah kepada yang membaca saya cuba mengasah bakat tak  terpendam saya ni. Teringin nak buat cerita tapi BM waktu SPM dulu bukan A pon hahaha. Jangan kecam yee, saya Budak baru belajar...

Mrs. Bariq ImranWhere stories live. Discover now