ටේහිය්යුන් පරණ ග්රවුන්ඩ් එකේ ඉන්නෙ කිව්වා විතරයි කඩාගෙන බිදගෙන ග්රවුන්ඩ් එකට ගියපු ජන්කුක් දැක්කෙ මොකෙක්වත් නැතුව පාලුවට ගිහින් තියෙන ග්රවුන්ඩ් එක.ආයිශ් බෙයා ඔයා කොහෙද ඉන්නෙ?
ටේහිය්යුන් ..ඔයා ඉන්නවද ? මන් ජන්කුක් .මට ඔයා එක්ක කතාකරන්න ඕනි.
ටේහිය්යුන් ..ජන්කුක් කොච්චර කෑගැහුවත් එයාගෙ වොයිස් එක ඇරෙන්න වෙන කිසිම කෙනෙක්ගෙ කටහඩක්වත් කිසිම මනුස්ස ප්රාණියෙක්වත් ග්රවුන්ඩ් එකේ පේන්න හිටියෙ නැහැ.
කිසිම සද්දයක් නැතුව තිබ්බ මුලු පළාතටම ඇහෙන්න එකපාරටම ඇහුනෙ ටංට ටාආආන් කියලා කැතම කැත සවුන්ඩ් එකක්🙂.
මොකාද මේ මහ රෑ ..
මන් ෆෝන් එක අරන් ස්ක්රීන් එක බැලුවම දැක්කෙ ටේහිය්යුන්ගෙ නම්බර් එකින් එක දිගට ඇවිත් තිබ්බ මැසේජ් ලොට් එකක්.හෙන හැපී එකෙන් හිනාවක් එක්ක ටේහිය්යුන් මැසේජ් වලට රිප්ලයි කරන්න ගිය ජන්කුක්ගෙ මූනෙ තිබ්බ හිනාව මැකිලා ගිහින් යක්ෂ පෙනුමක් ආරූඪ වෙන්න වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ.
ආයිශ් මදර්ෆකර්.. මයි බේබි හහ් ෆූට් මයි බේබි bitch son .
ජන්කුක් දැක්කෙ ටේහිය්යුන් ගෙ නම්බර් එකෙන් ආපු මින්හොගෙ මැසේජ් වගේම ෆොටෝස්. මින්හො ටේහිය්යුන්ව කිස් කරන් ඉන්න ෆොටෝස් පවා එතන තිබුනා.
Minho's messages ,
Coming to my place and bring your baby boy.sry dr first i wanted to fucking with your baby.Oh no now he is my baby.😏
ආයිශ් මින්හො ලෑස්තිවෙනවා මැරෙන්න.
@MRS.KIM & MR.KIM HOUSE,
👱ඇත්තටම යුන්හි ඔයා හිතනවා වගේ ජන්කුක් පුතා අපේ ටේ ට කැමති වෙයි කියලා.
👩නැත්තම් හියුක් ජන්කුක් පුතා අපේ ටේට ආදරේ කරයි අනිවාරෙන් අපේ ටේ වගේ කියුට් බෝයි කෙනෙක් එක්ක එක රූම් එකේ ඉන්න වෙද්දී අනිවාරෙන් ජන්කුක්ට ටේට ආදරේ නොකර ඉන්න බැරිවෙනවා.
👱මොකක්ද යුන්හි ඒ කතාව?
👩ජන්කුක්ගෙ රූම් ඩෝ එකේ කී එක නැති වෙලා නැති වෙලාද නැති කරගත්තද කියන්න නම් දන්නැහැ කොහොමහරි මම් කිව්වා ටේ ගෙ රූම් එකේ ඉන්න කියලා.
👱වාහ් යුන්හි ඒ වැඩෙන් නම් අනිවාරෙන් ඔය ඊශ්රායලයයි පලස්තීනයයි වගේ ඉන්න දෙන්නා ලව්ලි විදිහට එකතු වෙයි.
👩සේහිගෙ අදහස යුනි ඉවර වුන ගමන්ම මැරේජ් එක කරන්න.
👱මොකක් ඒක කරන්න බෑ ටේ තාම පොඩි කොල්ලෙක්.
👩පොඩි කොල්ලගෙ වැඩ බලාගමුකො මහත්තයො අපි.
මිසිස් කිම් කටකොනකින් හිනාවෙලා කියද්දි මිස්ටර් කිම් ඊටම ගැලපෙන හිනාවක් එක්ක ෆෝන් එකේ ටේහිය්යුන්ගෙ නම්බර් එක ඩයල් කරේ අලුත් විස්තර දැනගන්න හිතන්.
___________________________♥️
මින්හොගෙ අපාර්ට්මන්ට් එකට ආපු ජන්කුක් ලොක් නොදා තිබ්බ ඩෝ එකෙන් ඇතුළට ගියේ මින්හොව මරලා දානවා කියලා දහවෙනි පාරටත් හිතාගන්න ගමන්.
අපාර්ට්මන්ට් එක ඇතුලට ගියපු ටේහිය්යුන් දැක්කෙ තාම කලුවරේ තියෙන අපාර්ට්මන්ට් එකේ ලිවින් රූම් එක.ටිකවෙලාවක් සද්ද නොකර අහන් හිටපු ජන්කුක් ට ඇහුනෙ අපාර්ට්මන්ට් එකේ රූම් එකකින් ඇහුන සද්දයක්.
SORRY FOR LATE UPDATE LOLLIPOPS 👀.
අද චැප්ටර් එක ශෝට් පොඩ්ඩක් මේ දවස් වල ක්ලාස් එක්සෑම් නිසා බිසී ටිකක් ඒකයි🙂.
හෙටත් අප්ඩේට් එකක් දෙන්නම්.
මොනාහරි කොටන් යන්නලා👀♥️.
මන් ගියා එහෙනම්.
BYE.
STAY SAFE.
LOVE YOU LOLLIPOPS 🌝♥️.MICKY🖤.
BAD ROOMMATE 🙄🍭♥️
YOU ARE READING
BAD ROOMMATE 🙄🍭♥️( COMPLETE ✔️)
Fanfictionපොතේම මූන අලවන් ඉන්න පොඩ්ඩ ඇත්නම් කේන්ති යන කුකුල් කේන්තිකාර කොල්ලෙක්. හිතුවක්කාර ගති ඇති දඩබ්බර මුරණ්ඩු හැන්ඩ්සම් කොල්ලෙක්.. මේ ඩබලට එක ගෙදර එක රූම් එකේ ඉන්න වුනොත් ....👀 මොනවා වෙයිද? කියවලා බලන්න 👀🍭♥️. ONLY FANFICTION . TAEKOOK STORY .🐰🐯 TOP�...