🌼17🌼

163 7 9
                                    

Akito pov:
--------------------
Dzisiaj postanowiłem się spotkać z An. Toya nie miał czasu bo jedzie gdzieś ze starym, a Kohane się uczy do zaległej kartkówki, więc jak by nie mamy wyboru z kim wyjść to spotykamy się razem.
Przed wyjściem oczywiście zadzwoniłem do tego karalucha zwanego Toyą aby się upewnić ze jest u niego wszystko dobrze.

-Halo halo? Mój misiaczek? Jak tam leciiii? - zapytałem chłopaka odrazu po tym jak był dźwięk odebrania.
-po 1 żaden twój misiaczek a po 2 jest dobrze, tylko się szykuję na drogę.
-Ale jutro już będziesz w domu taaak?
-Nie.
-JAK TO NIE!?
-No nie. Jadę do ciotki i zostajemy tam na noc.
-ALE, ALE BĘDZIESZ PISAĆ I DZWONIĆ DO MNIE CO NIE?
-Nie.
-JAK TO KURWA NIE!?
-Będę z kuzynem spędzać dość dużo czasu więc możliwe że z 10 minut popiszemy.
-Ale...
-Alee?
-Będę tęsknić
-to tylko jeden dzień...
-AŻ JEDEN
-DOBRA KURWA MAĆ AKITO OGARNUJ DUPSKO I DAJ MI SIĘ PAKOWAĆ.

No i się rozłączył. Jak mam przeżyć bez niego AŻ JEDEN DZIEŃ!?
Oszalałem na jego punkcie. Boziu za pół godziny mam się spotkać z An. Jak ten czas szybko leci...

*time skip*

-SIEMKA RUDY!! - An wykrzyczała biegnąc w moją stronę z rozłożonymi rękami na boki.
-Nie... Nie przytulisz mnie.. - powiedziałem,  dziewczyna się lekko oburzyła po moich słowach.
-Gdzie idziemy? Co będziemy robić?
-idziemy do parku, będziemy porywać dzieci
-ŻE CO!? PORYPAŁO CIE PO CAŁOŚCI RUDY PIZDZIELCU!?
-To był żart ułomie
-To wkońcu co robimy!? Zostaw ten telefon, czekasz na jakąś wiadomość czy co że tak zerkasz ?
-Patrzę czy Toya nie pisze do mnie czy coś.
-A właśnie. Jak tam Twoja przyjaźń z Toyą?

No kurde.  Przyjaźń. No ja dla Toyi jestem przyjacielem CHYBA ale, dla mnie Toya to skarbeczek, truskaweczka, wszystko co najsłodsze.
Skłamać czy powiedzieć jej o moich uczuciach do niebiesko włosego ?

-No ja.. YM..
-No ty Ym
-Ja się w nim zakochałem! OKEJ!?
-OMGFFGFGF- ciemnowłosa zaczęła się dusić, właściwe to ona chyba sama nie wie czym - ŁO KIREWKA! WY SIĘ DOPIERO CO POZNALIŚCIE A TY JUŻ! UOHOHOHOHOOOOOOOOOOO
-An kurna nie dżyj się.
-kiedy masz zamiar mu o tym powiedzieć?
-Narazie to nie wiem.
-IDZIEMY NA PIZZE TRZEBA TO UCZCIĆ!!!!!!
-DOBRA...

----------------------------
Teraz czekamy dooooo sylwestra aa na kolejnyyyy rozdziaaaaał🤡
W następnym rozdziale będzie duży time skip bo od początku września do 31 grudnia(takie info wrazie czego)
Życzę miłego dnia /wioczoru /nocy
Pozdrawiam 💕💕💕💕

Tajemniczy Wielbiciel /AkitoyaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz