☕23☕

101 3 0
                                    

Akito pov :
--------------
Przytulaliśmy się tak z Toyą przez dość długą chwilę,a ludzie w parku tylko nas obgadywali. Niebiesko włosy
nie zwracał na to uwagi ale mnie to jednak irytowało.

-Too idziemy gdzieś? - zapytał Toya.
-Tak, oczywiście - Odpowiedziałem chwytając chłopaka obok za rękę.

Powoli idąc w stronę kina bałem się że coś zepsuje albo powiem coś nie tak i Toya mnie znienawidzi. Dużo myśli chodziło mi po głowie.

-Akito,wszystko dobrze? - zapytał niebiesko włosy.
-Tak, tak oczywiście - Odpowiedziałem wyrywając się z moich myśli.
-Napewno? Wyglądasz jak by cię coś dręczyło lub jak byś się czegoś bał..
-Naprawdę wszystko jest okej, tylko się trochę zamyśliłem
-Jak coś się stało to pamiętaj że możesz mi o tym powiedzieć
-Tak wiem, ale naprawdę nic się nie stało. Chociaż wsumie mam takie pytanie..
-No jakie?
-Czy dalej mnie będziesz kochał jak powiem lub zrobię coś nie tak?
-Oczywiście że tak.. No chyba że mnie postanowisz zdradzić lub coś takiego, to nie wiem czy dalej będziemy mogli być razem Heh
-Oj nawet nie pomyślałem żeby cię kiedykolwiek zdradzić! O jesteśmy już na miejscu, chodźmy na salę bo za niedługo się zacznie film.

Zajęliśmy swoje miejsca na sali i trzymając swoje ręce oglądaliśmy film.

/time skip /po filmie /

-Matko boska! - powiedział zszokowany Toya.
-Co? - zaśmiałem się lekko z jego miny.
-Ona zabiła własną córkę!
-No taaak
-Nie spodziewałem się tego hah.
-Ale ty przeżywasz filmy o ja cię Panie..
-Może pójdziemy do kawiarni?
-jasne!

Rozmawiając o różnych rzeczach, a głównie o filmie, powolnym krokiem szliśmy do kawiarenki.

-Akitooo
-Tak?
-Mógł byś dzisiaj wpaść do mnie na nocowanko? Wiesz mojego taty nie ma dziś w domu a nie chce być sam więc pomyślałem że może byś wpadł...
-Oczywiście że mogę! Dla ciebie zawsze znajdę czas.
-Ah to super! Jak będziemy wracać z kawiarni to możemy iść od razu do ciebie po rzeczy.
-Jasne, jasne.
Toya się uśmiechnął szeroko.

Jak ja kocham jego uśmiech... Jest poprostu uroczy kiedyś się uśmiecha.

------------------------------
Wow coś nowego tutaj i to nie jakas informacja 😩
Nie wiedziałam co tu napisać ale coś wyszło.

Tajemniczy Wielbiciel /AkitoyaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz