Én mindig is benne voltam minden hülyeségbe és rosszba. De ami ezen a napon történt életem egyik legjobb hülyesége volt.
Hétfő
5:00
Ébresztő📱🔊A rohadt életbe nem akarok iskolába menni. Ki kellene tálalják valamit de már nem tudok mit.
Reggel beérek ahol az osztalytarsaimnak pont annyi életkedvük volt mint nekem. Oda sétálok a fiúkhoz akik a vb-ről beszeltek. Én is szeretem nézni hiszen nagy foci rajongó vagyok és játszom is. Azon vitáztak ki fogja megnyerni. Félig aludva a padon körülöttem hülyéskednek hogy elmennek Qatarba megnézni a portugál- ghána mecset csütörtökön. Erre eszembe jutott hogy utánuk játszanak a Brazil-Szerbek. Én a Braziloknak szurkolok mert Ney hatalmas példa képem.🇧🇷❤ Erre egy hatalmas ötlet pattant ki a fejemből ami még nekem is baromság volt. A barátnőm a városban dolgozik egy cukiba így 1. Órában már beteget jelentettem és rohantam hozzá a hatalmas baromságommal.
🏠🎂
Belépek a cukrászda ajtaján.
előttem áll egy vevő. Megvárom amíg Em kiszolgálja. Majd amikor a 100adig süti megrendelés után oda lépek.- Te mit keresel itt? Nem suliba kellene lenned?
-Em! Csomagolj! Megyünk Qatarba!
- Mi a..? Ez hogy jött? Kifejtenéd?
Láttam Em arcán hogy semmit nem ért a helyzetből. Így beavattam ördögi tervembe.😂
- most van a VB és elegem van az ősökből a suli is szar. Van bőven spórolt pénzem ha kell a te utazásod is állom. De megyünk Qatarba! Ma indulunk.
- Jó jo és szóltál már a szüleidnek? Meddig maradunk?
- Nem kell tudnia senkinek. Majd írunk egy üzit. És a VB végéig maradunk! Benne vagy???
- Te hülye vagy. ...
De még jó hogy benne vagyok.Em megfogta a nyitva táblát az ajtón és a másik oldalára fordította. Majd Em haza vitt először engem össze pakoltunk és utána hozzá mentünk pakolni. Azonnal mentünk a reptérre. 2 nap az út. Hát hogy mi azt hogyan fogjuk ki bírni az egy nagyon jó kérdés de megoldjuk.
Repülő út.
Em és én egész jól elvoltunk az úton. A vége felé már nagyon untuk de nem volt rossz.
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...