1 óra múlva még mindig kint vagyok. Rám sötétedett már. Bemennék de a gyönyörű csillagok az égen nem engednek sehova. Teljesen elvesztettem magam. Úgy érzem senki nincs mellettem. Egyedül vagyok. Ney kijött. Nem szólt hozzám semmit. Csak mellém ül átölel és együtt nézzük az eget. Ezek az érzéseim egyből megszűntek.
Ehhez a jelenethez nagyon illett volna a rises the moon dal.
Nem sokkal később Davi is kijön hozzánk. Ő a másik oldalamra ül.
Davi: Maja. Nem jössz be hozzám addig amíg elalszom?
Ney: Nem sokára megy. Csak beszélek vele pár szót. Addig menj öltözz fel pizsibe.
Davi beszalad, Ney pedig mélyen a szemembe néz.
Ney: Tudjuk mi történt Maja. De ez nem jó ha leragadsz a múltban! Hiányzol! Hiányzik a régi te! Tudom, hogy a mosolyod nem őszinte. Tudom, hogy fáj. De én itt vagyok neked és leszek amíg élek mert szeretlek!
- Amit anya mondott tényleg elgondolkoztatott... miért vagy velem? Mindig hülyeséget csinálok és nem vagyok normális. Talán tényleg olyan vagyok mint apa?
- Szeretlek! És első látásra beléd szerettem. Akkor tudtam, hogy nélküled már levegőt sem fogok tudni venni. Amikor megláttalak a pályán játszani... amikor oda jöttél és rám mosolyogtál és aggódtál a lábam miatt az nap este még óvatos is voltál velem... nagyon is. Mintha csak tegnap lett volna.
(Amikor Ney hangosan vissza emlékezett bekönnyeztem. Nem hiszem el hogy ez velem történik. Hiányzik az a nap. Életem legboldogabb napja...)
Amúgy még sosem meséltél az apukádról.
- ő egy szörnyeteg.
- De miért?
- Tönkre tette a gyerek koromat. Amit sosem felejtek el. Amikor ivott olyan dolgokat csinált amit nem kellett volna.
Többet nem mondanék ha nem baj.- nem baj. Megértem!
- De megyek Davihoz.
- várj!
(Húz vissza magához Ney, majd megcsókol. Ez a csók olyan volt mint az 1.❤️🔥)Ney: Szeretlek!
- én is szeretlek!🫶🏼
YOU ARE READING
Álom élet (Neymar Jr.)
RomanceEgy unalmas életű lány, barátnőjével egy hatalmas ötletet eszelt ki. Ez volt a lányok életük legjobb döntése. Megismerték életük nagy szerelmét, a foci által. De persze ez az egész nem ment olyan könnyen. A történet telle van drámával. Valyon kibírj...