Örökké bántani fog🚬☹️

271 14 5
                                    

Irány Magyarország🫶🏼

Ney vezet én elöl ülök Davi pedig hátul. Az út nagyon jól telt. Egész úton énekeltünk. Imádom ezeket a pillanatokat.

A tervem az volt Magyarországon, hogy felveszem az 1. Zeném ami egy feldolgozás lesz. Először csak feldolgozásokat szeretnék, hogy belejöjjek. Majd idővel írok is majd zenéket.

Amikor megérkeztünk a családom már várt minket. Azt hitték anyáék, hogy már csak pár hetem van vissza szülésig. Nem számoltam be a dolgokrol nekik. Szerencsére az internet sem írt róla.

Anya: Már nagyon vártunk titeket! De miért nem szóltatok, hogy már megszületett a pici? Ő most hol van?😁

- Anya... én elvetéltem. Hülyeséget csináltam ami a baba életébe került.

Anya: Milyen hülyeséget????
( könnyezik be anya)

Ney és én csak egymásra nézünk teljesen komoly tekintettel.

Anya: Mit csináltál??

- drog és az ital...

Anya dühében megüt. Amit megértek mert teljesen jogos volt. Lehajtott fejjel állok elötte.

Anya: Neked nem is való gyerek! 21 évesen még mindig felelőtlen vagy! Őszintén csodálom, hogy a sok baromságaid miatt Neymar még veled van! Más már réges-rég ott hagyott volna.
...
Csalódtam benned megint!

-sajnálom!

Anya: nem elég! Ami történt történt. És tudom hogy nem fogsz megváltozni soha. Neked a pia mindig is előrébb lesz mint az apádnak!

- Ne hozd fel az apámat!!!

Anya: jó!

Anya bemegy, Davi pedig odafut hozzám és megölel.

Davi: Sokszor engem is lecsesz anya. De ugyan ugy szeret mindig.

- igen. Igazad van. Ugyan ugy szeret!
Csak most haragszik egy kicsit.

Késő délután volt. 18:00 korul járt az idő. Mindenki pihent. Csak én ültem kint az udvaron a hinta ágyban. Egy cigit szívtam éppen. A történtek után napi 1 dobozzal.

Néztem az eget ami gyönyörű piros volt. Ment a nap egyre lejjebb. A fákon pedig az ősz lehelete érződött. A cigaretta füst csak száll fel én meg bámulom ezt és leragattam ebben a percben. Ahogy szívom a szálat érzem lelkem sebei feketednek. Nyomja a lelkem a dolog. Hisz elvettem egy életet...

Álom élet (Neymar Jr.)Where stories live. Discover now